niedziela, 22 stycznia 2017

6 książek, których nie mogę się doczekać w 2017

CZEŚĆ!

 Każdy ma zapewne kilka książek na których premierę w roku 2017 niecierpliwie czeka. Sama też mam ich kilka. W tym poście opiszę Wam na co ja czekam w 2017.



"King's Cage" Victoria Aveyard


 Zdecydowanie w tym roku czekam najbardziej na trzeci tom "Czerwonej królowej" [recenzja]. Po tym co działo się w "Szklanym mieczu" [recenzja] miałam takiego kaca książkowego, że "King's cage" to książka, którą po prostu muszę przeczytać jak najszybciej.

"The song rising" Samantha Shannon


 Również trzeci to serii, tym razem mojego ukochanego "Czasu żniw" [recenzja]. Nie mogę się doczekać, by dowiedzieć się co się wydarzyło zaraz po wydarzeniach z "Zakonu mimów" [recenzja]. Do tego okładka "The song rising" wygląda obłędnie.
"Naznaczeni śmiercią" Veronica Roth


 Na 100% każdy fan trylogii "Niezgodna" czeka z niecierpliwością na tę książkę. Ja również zaliczam się do tej grupy, więc trzymam kciuki, żeby udało mi się ją dostać jak najszybciej.

"A torch against the night" Sabaa Tahir


 Czyli drugi tom "Ember in the ashes" [recenzja]. Razem z moją przyjaciółką od długiego czasu wypatrujemy premier tej książki. Ciekawość zżera mnie od środka. Muszę wiedzieć, co działo się dalej.

"Caraval. Chłopak, który smakował jak północ" Stephanie Gaber


O tej książce jest ostatnio głośno w internecie, więc mam nadzieję, że się nie zawiodę. Już kilka książek, które były promowane w internecie według mnie były kompletnym niewypałem. Oby z tą tak nie było.

"Diabolika" S.J.Kincaid


O tej książce też huczy cały internet, ale jestem pewniejsza jej sukcesu, niż sukcesu "Caraval. Już sama okładka przyciąga wzrok. Jest intrygująca. Zobaczymy co będzie z treścią.


To już wszystkie najbardziej wyczekiwane przeze mnie premiery książkowe w 2017. A wy? Na co czekacie?

11 komentarzy:

  1. Ja czekam na tą:
    http://rickriordan.com/book/the-dark-prophecy/
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam 1 więc nie czekam aż tak. Chociaż mam zamiar przeczytać całą serię kiedy już będą wszystkie części. Ale chyba w końcu wezmę się za Magnusa.

      Usuń
    2. Magnus mnie aż tak nie wciągnął jak Apollo.. ale jest całkiem, całkiem :D
      W końcu musze ten II tom przeczytać, ale ciężko go dostać u mnie ;c

      Usuń
  2. "Caraval" jak najbardziej oraz nowa Victoria Aveyard, z tym że nie czytałam jeszcze drugiego tomu, więc to tak raczej końcówka chciejlisty ;) Poza tym interesuje mnie też "Diabolika".

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie mogę doczekać się kolejnego tomu "Czasu Żniw" <3
    Iza xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc, miałam do tej pory styczność tylko z "Niezgodną". W ogóle chyba jestem fanką innego typu literatury :")

    Pozdrawiam, Oliwia Zjadam Szminkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Już mam "Naznaczonych śmiercią", ale na razie mogę powiedzieć tylko, że to potężna książka.

    Wiesz może czy i/lub kiedy będzie 3 tom "Ognia i wody", bo ja czekam na to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia. Chodzą plotki, że nie chcą tego wydawcy wydać. Ja tez na to czekam ♥

      Usuń
  6. Mnie strasznie ciekawi "Margo", którą mam już na swojej półce. :p No i "Diabolika" również wydaje się naprawdę i interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście, też czekam na drugą część serii Saby Tahir. Pierwszy tom zdecydowanie należał do moich ulubionych w 2016 r. i mam nadzieję, że jakieś polskie wydawnictwo niedługo podejmie się wydania kolejnego :) Poza tym mam nadzieję, że parę innych powieści zostanie przetłumaczone na nasz język ojczysty :)
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Królewskiego wygnańca"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Torch against the night czekam już ponad rok i awww
    Caraval mnie ciekawi, tak samo Diabolika. Natomiast Czerwona królowa... nie xd

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń