piątek, 30 grudnia 2016

Podsumowanie 2016

CZEŚĆ!
Rok 2016 już się kończy więc czas na podsumowanie.



WYZWANIA

Przeczytam tyle, ile mam wzrostu

Cel: 162cm
Wynik: 241,6cm
Cel osiągnięty 28.07.2016 
(około 0,66 cm dziennie)
To wyzwanie mogę śmiało uznać za zakończone i zrealizowane. Przez cały 2016 rok przeczytałam nawet więcej niż mam wzrostu. Może w 2017 uda mi się dobić do 300 cm?

ABC czytania
A - "Aż po grób" Sara Shepard
B - "Baśniobór" Brandon Mull
C - "Czerwona Królowa" Victoria Aveyard
D - "Diabeł ubiera się u Prady" Lauren Weisberger 
E - "Eleonora i Park" Rainbow Rowell
F - "FanGirl" Rainbow Rowell
G - "Gra w kłamstwa" Sara Shepard
H - "Harry Potter i Przeklęte Dziecko" Rowling, Tiffany, Thorne
I - "Imagines" zebrała Anna Todd
J - "Jedyna" Kiera Cass
K - "Kamień i Sól" Victoria Scott
L - "Las zabłąkanych" Plichota & Wolf
M - "Matt Hidalf. Błyskawica Widmo" Christophe Mauri
N - "Nieposkromiona" P.C Cast & Kristin Cast
O - "Oksa Pollock. Ostatnia nadzieja" Plichota & Wolf
P - "Panika" Lauren Oliver
R - "Rywalki" Kiera Cass
S - "Saga Ognia i Wody. Pomyślne Wiatry" Jennifer Donnelly
T - "To skomplikowane. Julie" Jessica Park
U - "Uratuj mnie" Anna Bellon
W - "W ogień" Ewa Seno
Z - "Zagubiony Heros" Rick Riordan


A - Aveyard Victoria "Szklany miecz"
B - Bracken Alexandra "Mroczne umysły"
C - Cast P.C & Cast Kristin "Dom nocy. Naznaczona."
D - Donnelly Jennifer "Saga Ognia i Wody. Mroczny przypływ"
E - ?
F - Fitzpatrick Becca "Niebezpieczne kłamstwa"
G - Grossman Lev "Ktoś mnie pokocha"
H -Hoover Collen "Never Never"
I -?
J - ?
K - Kedros Elena "Dziewczyny z Olimpu. Kryształowe Łzy"
L - Leviathan David "Każdego dnia"
M - Musierowicz Małgorzata "Brulion Bebe B"
N - Nowak Ewa "Błahostka i kamyk"
O - Oliver Lauren "7 razy dziś"
P - Pimentel Melissa "Jak znaleźć faceta w wielkim mieście"
R - Roth Veronica "Niegodna"
S - Scott Victoria "Ogień i Woda"
T - Tahir Sabaa "Ember in The Ashes. Imperium Ognia"
U - ?
W - Walton Leslye "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender"
Z -?
Pierwszy wariant ukończyłam, z drugim poszło mi gorzej. Może w przyszłym roku uda mi się ukończyć całkowicie to wyzwanie. Nie mniej jednak jestem z siebie dumna.


Wakacyjne wyzwanie, czytam ile chcę

Wyzwanie skończyło sie we wrześniu, a ja nie jestem szczerze zadowolona ze swoich wyników. No ale cóż. W przyszłym roku pójdzie mi lepiej.


PRZECZYTANE KSIĄŻKI

 W 2016 przeczytałam 58 nowych książek po raz pierwszy oraz 41 książek, które czytałam więcej niż raz, co daje razem 99 książek. 99! Czemu nie 100! Gdybym nie musiała czekać na koniec przerwy świątecznej, żeby wypożyczyć z biblioteki ostatnią część Kronik rodu Kane. Tylko ja potrafię być takim przegrywem.


NAJLEPSZE KSIĄŻKI


Najlepszymi książkami w tym roku były dla mnie pozycje "Kamień i sól", "Aż po grób" oraz "Słodka zemsta". W tej kolejności od najlepszej.


NAJGORSZA KSIĄŻKA

 Przeczytałam w 2016 roku wiele książek, które mnie nie zachwyciły, na których się zawiodłam i które były po prostu słabe. Jednak powieść "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" autorstwa Leslye Walton to książka, której sensu chyba nigdy nie zrozumiem. Nie będę się tu rozpiswyac jak bardzo mi się ta książka nie podobała. Wstawię po prostu link do recenzji - [KLIK].






ILOŚĆ KSIĄŻEK 
Nie mam pojęcia ile książek posiadałam przed 2016 rokiem, więc nie mogę powiedzieć ile przybyło w ciągu tego roku. Zapisze jednak obecny stan, żebym mogła porównać ilość w przyszłym roku. Obecnie w mojej biblioteczce jest 81 książek. 


PODSUMOWANIE

Czy jestem zadowolona z 2016 roku? Tak, jak najbardziej. Przeczytałam wiele świetnych książek, poznałam nowych autorów i gatunki. Bardzo rozwinęłam się czytelniczo i mam nadzieję, że przyszły rok będzie jeszcze bardziej obfity w dobre książki. W tym roku osiągnęłam też wiele sukcesów jeśli chodzi o szkołę, blogowanie, pisanie i rozwijanie się kreatywnie. Poznałam też wiele wspaniałych osób.

Ocena roku

8/10

 
 








 
 

5 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, żeby w 2017 udało Ci się dobić do 100 :D
    Iza xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję przepięknego wyniku 99 książek! No i życzę, aby 2017 zakończył się jeszcze większym sukcesem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooooo, szoknęłam xD Ja w sumie przez cały rok przeczytałam może z 15 książek dla samej siebie... reszta do do pracy lic. i na studia ;c Fajne są takie wyzwania. Może z tym wzrostem sama zacznę od nowego roku :D

    Do siego! ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przeczytałam ponad 70 książek, a na półce jest ich ok. 150

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początku chciałabym Ci życzyć pomyślności w 2017 roku! Gratuluję wyników, no i zaliczenia wyzwania "Przeczytam tyle, ile mam wzrostu" (jak Ty to zrobiłaś?! :P). Mam nadzieję, że Nowy Rok będzie obfitował w same czytelnicze cuda! ;)

    Pozdrawiam serdecznie!
    Dzosefinn's Books

    OdpowiedzUsuń