piątek, 16 grudnia 2016

FESTIVE CHRISTMAS BOOK TAG

CZEŚĆ!
  Na kanale My Books My Life zobaczyłam pewien TAG książkowy i bardzo mi się spodobał. Postanowiłam, że także go zrobię. Tematyka świąteczna oczywiście. Co bardziej pasuje do Świąt niż książka, koc i herbata?




1. Fikcyjna rodzina, z którą chciałabyś spędzić święta.
Zawsze uwielbiałam fragmenty "Harry'ego Pottera", kiedy Harry przyjeżdżał na święta do Weasley'ów. Z nimi chciałabym spędzić święta. Rodzinna atmosfera, dobre jedzenie i wspaniałe towarzystwo.

2. Książkowy gadżet, który chciałabyś otrzymać w prezencie.
Zakładki z epikpage.pl są prześliczne i to je chciałabym na święta ♥

3. Postać fikcyjna, która według Ciebie byłaby idealnym świątecznym elfem.
Znowu "Harry Potter", ale nic nie poradzę, że widzę w tej roli Zgredka. Byłby idealnym elfem.

4. Przyporządkuj świąteczną piosenkę do książki.
"All I want for Xmas is Eleonora & Park"

5. Książka lub postać, którą byłaś rozczarowana i powinna zostać umieszczona na liście niegrzecznych.
"Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavendrer" Leslye Walton to książka, którą totalnie się zawiodłam o czym pisałam też w recenzji. Była tak słaba, że powinna otwierać listę niegrzecznych.

6. Książka lub postać, która zasługuje na więcej miłości i uznania i powinna zostać umieszczona na liście grzecznych.
"Byliśmy Łgarzami" zdecydowanie zasługuje na więcej miłości ♥

7. Czerwień, złoto, zieleń. Okładka, która ma wspaniały świąteczny klimat.
"Podaruj mi miłość" ma przepiękną okładkę w zimowym stylu ♥

8. Książka lub seria, którą kochasz tak bardzo, że chcesz, żeby wszyscy znaleźli ją pod choinką w tym roku, żeby mogli ją przeczytać i równie mocno pokochać.
Seria książek opowiadająca o Piekielnym Wyścigu czyli "Ogień i Woda" oraz "Kamień i Sól". Zakochałam się w tych książkach, są przecudowne. Z niecierpliwością czekam na trzecią część, a dwie pierwsze polecam wszystkim, bo są tak świetne, że aż bark mi słów.




 

2 komentarze:

  1. Świetny tag! Święta z Wesleyami muszą być cudowne. Rodzinna atmosfera, pełna przyjaźni i miłości to coś, co lubię! A ja w roli elfa widziałabym... Ido z Kronik Świata Wynurzonego. Może nie byłby to stereotypowy elf, ale to dla niego dosyć intrygująca rola. Chociaż i Zgredek do niej pasuje! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do LBA
    http://recenzje-by-my.blogspot.com/2016/12/liebster-blog-awards-5.html

    OdpowiedzUsuń