niedziela, 23 października 2016

DailyBlog: Premiera "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"

CZEŚĆ!
 Każdy chyba słyszał o książce "Harry Potter i Przeklęte Dziecko". Powrót po latach, nowe pokolenie i nowa historia. Ja swoją książkę zakupiłam w Księgarni Autoskiej. Do zakupu dołączone były gratisy - list z Hogwartu wraz z biletem na Hogwart Express, notatnik, kolorowanka oraz zakładka.





  Do tego każdy mógł zrobić własna różdżkę, zakładkę z godłem swojego domu, wierzbę bijącą czy sowę-balon. Piękne dekoracje i pyszne ciasteczka umilały pobyt w księgarni, a gry i konkursy z nagrodami były świetną zabawą. Można było zrobić sobie zdjęcia w tiarze czarodzieja i okularach Harry'ego.










 Wypad uważam za udany. Naprawdę dobrze się bawiłam i mam teraz własną różdżkę :D Jeśli kiedykolwiek będziecie mieli szansę iść na takie wydarzenie, nie traćcie czasu na zastanawianie się - idźcie!

1 komentarz:

  1. Skarbie, ty to już jesteś za stara na Hogwart. Widzę tam coś z godłem mojego domu, czyżby Krukonka?

    Na razie nie posiadam "Przeklętego dziecka" i nie wiem, czy tak na prawdę, chcę to przeczytać...

    Bardzo fajne wydarzenie, żałuje, ale tutaj, w tych okolicach, nic nie ma!

    Cudowny ten nowy wygląd bloga.

    Pozdrawiam,
    Ali --> recenzje-by-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń