sobota, 13 sierpnia 2016

TAG Szkolny Czas

CZEŚĆ!
 W zeszłym roku zrobiłam już ten TAG, ale zmieniłam szkołę i większość rzeczy się zmieniła. Prawie połowa sierpnia już za nami więc postanowiłam zrobić ten TAG jeszcze raz. Zapraszam!


1. O której wstajesz do szkoły?
5:30-6:00.


2. Twój ulubiony nauczyciel?
Pani z polskiego i pani z angielskiego.


3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Znowu z polskiego. Tu się nic nie zmieniło.


4. Czy masz w szkole/klasie grupę bliskich ci osób czy zadajesz się z każdym?
Mam swoje przyjaciółki, ale staram się czasami zagadać do innych.


5. Plecak/torba/tornister?
Plecak.


6. Czy malujesz się do szkoły?
Tak. Nie jakoś mocno, ale tak.


7. Spodnie/spódnice/sukienki?
Spodnie.


8. Nosisz dodatki do szkoły?
Noszę czasem, ale nie często.


9. Czy w zeszłym roku miałaś czerwony pasek?
Yep.


10. Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
Tak.


11. Przedmiot, z którego jesteś słaba.
Biologia/fizyka i trochę geografia.


12. Do szkoły idziesz pieszo/jeździsz autobusem/autem?
  Pieszo.


13. Zmieniasz buty w szkole?
Tylko w zimę.


14. Czy lubisz ćwiczyć na w-f?
Zależy co robimy.


15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Tylko w ostatnim tygodniu sierpnia.


Nominuję wszystkich, którzy chcą ten TAG wykonać :D Chętnie sobie poczytam!

1 komentarz:

  1. O matko, ja jestem słaba (bardzo) z chemii i biologii. Reszta, to pikuś :P Chociaż bardzo nie lubię historii, ale daje jakoś radę.
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń