piątek, 12 sierpnia 2016

♥ LBA #13 ♥

CZEŚĆ!
 Dostałam kolejną nominację do LBA! Tym razem od Patty (znowu). Dzięki kochana :* Nie przedłużając zapraszam na odpowiedzi!

1. Wolisz czytać książki, oglądać filmy czy słuchać audiobooki?
Czytać książki, ale filmy i audiobooki też są spoko.
2. Czego boisz się najbardziej?
Samotności. Tego, że nie będę miała do kogo się odezwać.
3. Jakiej muzyki słuchasz?
 Wszystkich odmian rocka i R&B.

4. Co sprawiło, że zaczęłaś pisać bloga?
Tego - chęć spisania mojego zdania o wszystkich książkach, które czytałam. Ogólnie zaczęłam pisać, żeby podzielić się z ludźmi moimi fan fiction. Pamiętam jeszcze stary wygląd blogera xDD
5. Jaka była najlepsza lektura jaką czytałaś?
"Ania z Zielonego Wzgórza".
6. Twój ulubiony cytat?
Nie posiadam ulubionego. Wstawię więc kilka moich ulubionych:
W klimacie pokemonów :D
Potwierdzam
Ja jestem Koziorożec, a wy?
Dobra, wystarczy xDD

Zatrzymajmy tą karuzelę śmiechu!

7. W jaki sposób chciałabyś zginąć, jeśli byłoby to konieczne?
We śnie, a jeśli nie to strzałem z pistoletu.
8. Jakie książkowe/filmowe postaci chciałabyś wskrzesić?
[SPOJLERY]
Syriusza, Remusa, Tonks, Freda (Fremione forewa), Biancę, Luke'a, Rue, Prim, Gavina, Shade'a. Bogowie, trochę tego jest. Kończę, ale byłoby tego jeszcze więcej.
[KONIEC SPOJERÓW]

9. Masz jakąś przyjaciółkę, z którą dzielisz zainteresowania/ma taki sam gust jak ty?
Tak.
10. Jak zareagowałabyś na wiadomość, że jesteś wilkołakiem?
"Super".
11. Wolałabyś całkowicie utracić pamięć czy przeprowadzić się na drugi koniec świata bez nikogo znajomego?
Obydwie możliwość nie są takie najgorsze. Na końcu świata mogłabym pisać i rozmawiać przez telefon ze znajomymi, a gdybym utraciła pamięć, oni mogliby mi wszystko wyjaśnić.
Nominuję:

Moje pytania:
1. Jaka była najbardziej szalona rzecz, jaką zrobiłaś w życiu?
2. Ile czasu zajmuje ci napisanie rozdziału?
3. Jakiej muzyki słuchasz? Ulubiona piosenka/wykonawca?
4. Mieszkasz w domku/bloku/bliźniaku/pod mostem?
5. Wolisz wyjść na Saharę w najgrubszych ubraniach na świecie bez możliwości rozebrania się czy wyjść na Antarktydę w kostiumie kąpielowym?
6. Fantasy VS Science-fiction?
7. Atak kosmitów VS apokalipsa zombie?
8. Na jaką piosenkę masz fazę?
9. Oglądasz seriale/kreskówki? Jakie?
10. Wyobraź sobie, że ukochana osoba umiera. Możesz oddać swój majątek i ledwo wiązać koniec z końcem, ale przywrócić ją do życia, albo dostać 30 mln złotych na pocieszenie. Co wybierzesz?
11. Jednorożce VS Pegazy?

3 komentarze:

  1. Magia LBA jest taka, że można poznać odrobinę innego blogera! Cytaty dobrane rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam Justyna z książko, miłości moja

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaaaaaaardzo dziękuję za nominację! :D. Świetne odpowiedzi, cytaty zarąbiste xD. Ania z Zielonego Wzgórza ♡.
    Pozdrawiam,
    Annabell di Angelo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zabawne cytaty! Uwielbiam! :) A ja to tam bym wolała chyba wyprowadzić się na drugi koniec świata bez żadnego znajomego. Czasami osoby w moim otoczeniu naprawdę mnie nie rozumieją i zauważyłam też, że częściej wolę spędzać czas z książką czy serialem, niż moim przyjacielem :P Tu się kłania moja aspołeczność.
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń