środa, 3 sierpnia 2016

♥ LBA #12 ♥

CZEŚĆ!
 Dziś trochę inny post, a mianowicie LBA! Nominowała mnie do niego Alicja z Podążając za książkami, za co dziękuję z całego serca :D Jak widzicie po tytule, jest to moje 12 LBA. Resztę możecie znaleźć TUTAJ. A teraz zapraszam na odpowiedzi!


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował."



1. Co myślisz o lekturach szkolnych? Zachęcają człowieka do czytania, czy raczej zniechęcają?
Całym sercem odpowiadam: ZNIECHĘCAJĄ. NA lektury zwykle są wybrane powieści napisane starym językiem, wolną i słabą akcją, bez ani krztyny współczesnego stylu i języka. Lektury powinny być dobierane lepiej.

2. Najgorsza lektura szkolna?  
Sienkiewicz. Wszystkie jego książki są do bani. Nienawidzę mieć jego "dzieł" za lektury, bo nigdy nie chce mi się ich czytać. Jego styl i słownictwo mi nie podchodzą. Pech chciał, że jest to ulubiony pisarz mojej pani od polskiego.

3. Co sądzisz o cytacie "Piekło jest puste, wszystkie diabły są tu"?
Nie mam o nim zdania. Oczywiście znam wiele osób, które zachowują się koszmarnie, ale jakoś nigdy nie spotkałam osoby, którą określiłabym diabłem.   

4. Wyobraź sobie apokalipsę zombie. Jesteś sama w domu, nie wiesz gdzie są twoi znajomi. Co robisz?
Biegam w kółko i krzyczę. 

5. Do której klasy idziesz po wakacjach?
Druga gimnazjum.

6. Jakie miasto chciałabyś zobaczyć najbardziej? Jest w nim coś specjalnego?
Każdy kto mnie zna, wie, że ciągle mówię o Atenach i Rzymie. Fascynuję się starożytnością i chciałabym zobaczyć te wszystkie zabytki.

7. Ulubiony kolor?
Szary. 

8. Największa zbrodnia przeciwko modzie to..?Osobiście uważam, że nie ma czegoś takiego jak zbrodnia przeciwko modzie. Jednemu może się coś podobać, innemu nie. Każdy ma swój styl.

9. Ulubiona pora roku?
Jesień.

10. Wiesz w ogóle kim jestem? (xd)
Piszemy razem fanfiction (zapraszamy: KLIK), rozmawiamy ze sobą często, czytamy i komentujemy sobie blogi. Mogę cię w sumie nazwać moją ibf, ale nie, nie znam cię.

11. Co sądzisz o moich pytaniach? Podobały ci się?
Były całkiem fajnie :D 


Nie nominuję nikogo. Może innym razem. Teraz po prostu skończyli mi się ludzie xDD

2 komentarze:

  1. Uwierz mi Rzym jest cudowny! Nawet nie potrafię opisać słowami tego miejsca i tego jakie wrażenie na mnie wywarł <3 Też nie trawię książek Sienkiewicza ... Koszmar :(
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie dowiedzieć się czegoś o autorce bloga :)
    Zapraszam na konkurs z 3 książkami do wygrania:
    http://onlybooks-jdb.blogspot.com/2016/08/konkursowy-sierpien-part-1.html

    OdpowiedzUsuń