niedziela, 7 sierpnia 2016

"Diabeł ubiera się u Prady" Lauren Weisberger

CZEŚĆ!
 Na wakacjach miałam przyjemność przeczytać książkę "Diabeł ubiera się u Prady". Oczywiście moja kochana mama mi wszystko zaspojlerowała, ale książkę i tak przeczytałam do końca. Zapraszam na recenzję!
 

Tytuł: Diabeł ubiera się u Prady
 Autor: Lauren Weisberger
Liczba Stron: 448
Wydawnictwo: Albatros



Co mówi okładka?
  Andrea Sachs, dziewczyna z małego miasteczka, poszukuje w Nowym Jorku pracy w branży dziennikarskiej. Nieoczekiwanie zdobywa posadę asystentki wpływowej redaktor naczelnej jednego z najbardziej prestizowych pism zajmujących się modą. Szybko przekonuje się, że jej przełożona to klasyczny szef 'z piekła rodem'. Andrea żyje w straszliwym stresie, wiedząc, że jeśli przetrwa rok, zostanie zaprotegowana do pracy w dowolnie wybranej gazecie.
 
Co ja mówię?

 "Diabeł ubiera się u Prady" to książka, w której niby się nic nie dzieje, a wciąga czytelnika ja mało co. Akcja ma dobre tempo, bohaterowie są świetnie wykreowani, a fabuła wciąga. W tej książce poznajemy historię Andrey Sachs, która znajduje pracę u szefowej magazynu "Runway" Mirandy Priestly. Miranda jest bardzo wymagającą i sztywną szefową. Wszystko musi być tak jak ona chce i nie obchodzi jej czy idziesz na swoje urodziny, masz wizytę u lekarza, córka kończy szkołę czy zombie atakują miasto - masz zawsze być przy telefonie gotowa na spełnianie jej rozkazów. Książka ukazuje codzienność Andrei gdzie oprócz szefowej z piekła rodem pojawiają się też problemy miłosne, rodzinne i przyjacielskie. Cała powieść jest świetna. Wciąga nas do środka tego komicznego świata i nie chce puścić.

Ocena punktowa:
9/10

Książka bierze udział w Wakacyjnym Wyzwaniu


1 komentarz:

  1. Nominowałam cię do LBA :D
    http://my-life-by-patty.blogspot.com/2016/08/10-lba-2.html

    OdpowiedzUsuń