niedziela, 17 lipca 2016

" W ogień" Ewa Seno

CZEŚĆ!
 Dzisiaj zapraszam Was na recenzję książki jednej z moich ulubionych polskich autorek - Ewy Seno. Dziś weźmiemy pod lupę jej nowość "W ogień". Zapraszam!

Tytuł: W ogień
 Autor: Ewa Seno
Liczba Stron: 344
Wydawnictwo: Feeria Young

Co mówi okładka?
Czasem przyjaźń jest ważniejsza niż wszystko inne.
Emma i Em są nierozłączne już od przedszkola. Nic nie jest w stanie ich rozdzielić, dopóki jedna z nich po śmierci swojego ojca nie musi wyjechać z matką za ocean. W tym czasie drugą dosięga najmocniejszy cios…
Na co byś się zdecydowała, gdyby ogarnęła cię rozpacz czarniejsza niż piekło? Czy dla pomszczenia śmierci przyjaciółki podjęłabyś współpracę z… diabłem?
Em to zrobiła. A potem… wszystko się zmieniło.
 
Co ja mówię?

Seksowny szef, seksowny "brat", seksowni wszyscy
 W świecie wykreowanym przez Ewę Seno, wszyscy są idealni, cudowni, bez wad. Autorka przedstawiła tak piekło, żeby skusić Emily do podpisania kontraktu. Wszyscy byli diabelsko (Susan ty turbośmieszku) przystojni i seksowni. W końcu seks jest główną formą płacenia w piekle. Wszystkie postacie wydawały się kłamliwe i zdradliwe. Nikt się z Emily nie patyczkował. Od razu rzucili ją na głęboką wodę. Moją ulubioną postacią jest Nathaniel. Jego sarkazmy, styl bycia i szczerość po prostu powalają. Uwielbiam go. Nie lubię za to Michaela. Jest okropny -.- #team Nathaniel. Oczywiście nie mogę pominąć wątku Luke'a, który  jest bardzo ważny i emocjonujący.

Przyjaźń to coś za co warto umrzeć
 Emily podpisała kontrakt, żeby zemścić się na kilku osobach odpowiedzialnych za śmierć Emmy. Uważam karę z podmienieniem filmu na zbyt okrutną, ale to był pomysł Natha, więc Emily nie ucierpiała w moich oczach. Pomysł na książkę jest oryginalny. Nigdy się z takim nie spotkałam. Ewa Seno powaliła mnie na kolana. Ta książka jest jej zdecydowanie najlepszą powieścią. Ma niesamowitą fabułę, styl pisania, bohaterów. Końcówka jest najlepsza. Po prostu cudowna. Cieszę się, że plan wypalił, a Emma i Emily znowu są razem. Kto by pomyślał, że piekło może być tak super, a diabeł tak... spoko.

Ocena punktowa:
9/10

Książka bierze udział w Wakacyjnym Wyzwaniu

UWAGA! Dzisiaj wyjeżdżam na tydzień, więc w tym tygodniu nie będzie postów :(

4 komentarze:

  1. Jak już wiesz, nie lubię pani Seno. Seria "Antilia", a dokładniej 1 tom, ma piękną okładkę i beznadziejną treść. Wątpię, żebym przeczytała tę książkę. Choć twoja recenzja do tego zachęca, to ja w Ewę Seno nie wierzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. beznadziejnego tekstu nikt nie wydaje ale to twoja opinia nigdy w życiu nic nie napisałaś pewnie nawet wierszyka a krytykujesz naszą Polską autorkę.Trochę ochłoń dziewczyno pozdrawiam

      Usuń
  2. Nie słyszałam nigdy o tej autorce, a tym bardziej o tej książce. A szkoda, bo wydaje się być naprawdę interesująca. Mam nadzieję, że uda mi się po nią sięgnąć. :) Tobie życzę miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również mam taką nadzieję :)

      Usuń