sobota, 30 lipca 2016

♥ Ulubieńcy Lipca ♥

CZEŚĆ!
 Czas szybko leci i już połowa wakacji za nami :( Na szczęście mamy przed sobą jeszcze cały sierpień na wakacyjne szaleństwa. A z okazji końca lipca zapraszam na ulubieńców! Najwyższy czas.

1. Spożywczy ulubieniec.

Miałam tutaj nie lada dylemat, ale ostatecznie spożywczym ulubieńcem lipca zostaje gofr z bitą śmietaną i malinami.
2. Muzyczny ulubieniec.

Jeśli ktoś mnie zna, to wie, że cały czas słucham w kółko tej piosenki. Ona skradła moje muzyczne serce ♥
3. Filmowy ulubieniec.

Wczoraj byłam w kinie na "Epoka Lodowcowa. Mocne Uderzenie". Kocham filmy animowane, a kolejna część jednego z moich ulubionych ucieszyła moje oko. Uśmiałam się :D
4. Kosmetyczny ulubieniec.

Lip Tint do ust z Bell. Można go kupić za około 7 złotych, a jest bardzo trwały i ma ładne kolory.
5. YouTube-owy ulubieniec.

Bardzo pozytywne dziewczyny, nagrywające różne filmy komediowe. Zarażają optymizmem.

6. Sucharowy ulubieniec.

Siedzi babcia na ławce, a dziadek ma buty.
Co z tego wynika?
Po co ci lodówka, skoro nie jeździsz rowerem po balkonie. 

7. Książkowy ulubieniec.

"Diabeł ubiera się u Prady" Laures Weisberger
(recenzja wkrótce) 

6 komentarzy:

  1. O matko, jaki suchar. xD
    Muszę obejrzeć nową "Epokę lodowcową" - świetna bajka. ;)

    Pozdrawiam,
    Czytanie Naszym Życiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie, raczej nie.
      Albo czekaj!
      historia-alicji.blogspot.com
      Ali jest mojim ulubieńcem blogowym

      Usuń
  3. Ja również miałam okazję obejrzeć już nową część "Epoki Lodowcowej". Bardzo zabawny film ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do LBA
    http://recenzje-by-my.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award-3-i-4.html

    OdpowiedzUsuń