niedziela, 3 lipca 2016

Ulubieńcy Czerwca

Cześć!
 Wiem, Czerwiec skończył się już wiele dni temu, ale dopiero dziś wstawiam ten post, bo wcześniej miałam zaplanowane inne. Zapraszam!

1. Spożywczy ulubieniec.


Kawa mrożona! Jest to idealny zimny napój na lato.
2. Muzyczny ulubieniec.

Wakacyjna piosenka z letnim teledyskiem i klimatem ♥
3. Filmowy ulubieniec.

Wszyscy mają teraz szał na "Obecność 2", ale ja nienawidzę horrorów, więc jako filmowy ulubieniec wstawię "Niezgodną", która niedawno oglądałam :D
4. Kosmetyczny ulubieniec.

Krem z filtrem. Bez niego moje skóra co wieczór płacze.
5. YouTube-owy ulubieniec.

Kanał o książkach, prowadzony przez przemiłą i przesympatyczną dziewczynę!

6. Sucharowy ulubieniec.

Co mówi trener Niemiec przed meczem z Polską?
Wygramy z palcem w dupie. 

7. Książkowy ulubieniec.

Książkowym ulubieńcem czerwca zostaje:
"Szkalny miecz" Victoria Aveyard 
Jeśli ktoś czytał moją recenzję to we czemu :)


Jacy są Wasi ulubieńcy?

UWAGA! Jutro wyjeżdżam na tydzień, więc postów nie będzie :(
Wyniki konkursu też mogą się przeciągnąć.
 

4 komentarze:

  1. Nie jestem fanką piłki nożnej, ale... Kawał o trenerze reprezentacji Niemiec wygrał. B| Ja w sumie nie mam ulubieńców czerwca, nic mnie szczególnie nie zaskoczyło/zauroczyło, więc... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh.. kocham kawę, nie tylko mrożoną. Mogłabym ją pić bez końca ♥
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawa mrożona to również moja miłość latem <3

    Zapraszam również do siebie :)
    http://poczytajmycos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja powiem, że za kawą mrożoną nie przepadam xD
    Wole tradycyjną czarną siekierkę xD

    OdpowiedzUsuń