środa, 27 lipca 2016

Pokemon Book TAG

Cześć!
 Witam Was w moich skromnych progach po ponad tygodniu pustki. Byłam na wakacjach i nie miałam kiedy ani czego pisać. Wybaczcie więc. Ostatnio modna jest gra Pokemon GO (której nie mam, bo nie chcę), a ja blogu Moment For Book zauważyłam taki fajny, związany z tym TAG. Zapraszam!
1. Twój startowy pokemon - pierwsza książka, która rozpoczęła twoją przygodę z czytaniem.

"Harry Potter i Kamień Filozoficzny" autorstwa J.K.Rowling

2. Pojawienie się legendarnego pokemona - książka podpisana przed autora.

"Sezon zamkniętych serc" autorstwa Wioletty Leśków-Cyrulik

3. Magickarp ewoluował w Gyaradosa - książka, której początek był słaby, ale okazała się bardzo dobra.

"Czas Żniw" autorstwa Samanthy Shannon

4. Jigglypuff śpiewa - książka, która sprawia, że zasypiasz.

Wszystkie powieści autorstwa Henryka Sienkiewicza

5. Skitty przyciąga swoja uwagę - książka, w której ostatnio jesteś zakochany.

"Miasto kości" autorstwa Cassandry Clare
6. Elitarna czwórka - twoje cztery ulubione książki.

"Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy" autorstwa Ricka Riordana
"Byliśmy Łgarzami" autorstwa E.Lockharta
"Ogień i woda" autorstwa Victori Scott
"Baśniobór" autorstwa Brandona Mulla

7. Masterball - książka, którą chcesz mieć tak, jak wszyscy trenerzy Masterball.

"Baśniobór. Klucze do więzienia demonów" autorstwa Brandona Mulla

8. Nominuj kolejnych trenerów do TAG-u.

Nominuję wszystkich, którzy chcę zrobić ten TAG. Tak, ciebie też! WYZYWAM CIĘ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz