poniedziałek, 11 lipca 2016

Courtship Book TAG

CZEŚĆ!
  Zostałam nominowana przez Aoi Akuma (nie odmieniłam, bo nie wiem jak) do Courtship Book TAGu. A więc zaczynajmy *klaśnięcie*!



1. Zauważenie - książka, którą kupiłam ze względu na okładkę.

Chyba nikt nie będzie oponował, jeśli wstawię tutaj książkę Melissy Pimentel "Jak znaleźć faceta w wielkim mieście". Wiem, że często daję tą książkę do TAGów jeśli jest mowa o okładkach, ale jest ona przecudowna *__* Weszłam sobie do księgarni, patrzę, a tam to cudo! Musicie przyznać, że jest piękna.






2. Pierwsze wrażenie - książka, którą kupiłam ze względu na opis.

Tutaj pasuje mi powieść Eleny Kedros "Dziewczyny z Olimpu. Kryształowe łzy". Tej książki w życiu bym nie kupiła, jeśli nie przeczytałabym opisu. Okładka i grafika jest strasznie dziecięca, ale opis nawiązujący do mitologi reckiej mnie zaciekawił. W końcu pojawiły się tam słowa "Atena", "Afrodyta", "Artemida", "boginiami", "Olimp" itp.





3. Słodkie rozmówki - książka z niesamowitym stylem pisania.

Postanowiłam wyróżnić tutaj książkę "Hobbit, czyli tam i z powrotem". Chociaż cała książka mi się bardzo nie podobała, to styl pisana jest w niej super. Zwroty do czytelnika typu "Opowiedziałbym wam o tym, ale nie mam czasu" podsycają ciekawość czytelnika i dodają książce komizmu.







4. Pierwsza randka - pierwszy tom serii, który sprawił, że miałam ochotę od razu sięgnąć po kolejny.

Zdecydowanie pozycja "Baśniobór" Brandona Mulla, która jest pierwszą częścią serii. Kocham Baśniobór i po każdy tom sięgałam z podekscytowaniem i fascynacją. Po pierwszym tomie przepadłam totalnie i do tej pory nie umiem się oswobodzić :)





5. Nocne rozmowy telefoniczne - książka, przy której zarwałam noc.

Noc spędziłam przy "W pustyni i w puszczy". I to nie dla tego, że mnie zaciekawiło, tylko dlatego, że musiałam skończyć czytać na następny dzień, a byłam w połowie. Oczywiście wtedy byłam w wieku, w którym czytałam wszystkie lektury :P






6. Zawsze w myślach - książka, o której nie mogę przestać myśleć.

Mam tak z książką "The Lying Game. Słodka Zemsta" Sary Shepard. Cały czas przeżywam całą historię Emmy i Sutton. Po prostu nie mogę się od tego oderwać.







7. Fizyczność - książka, którą kocham za towarzyszące przy niej emocje.

Książka Victori Scott "Ogień i woda" wywołała we mnie wiele emocji. Smutek, strach, rozbawienie, trwogę, obrzydzenie. Na prawdę emocjonalna książka, którą bardzo polecam.







8. Spotkanie z rodzicami - książka, którą mogę polecić rodzinie i znajomym.

Jeśli czytaliście moją recenzję książki "Eleonora i Park" autorstwa Rainbow Rowell to wiecie, że ta książka mnie zauroczyła. Jest cudowna, lekka i przyjemna. Z czysty sumieniem poleciłabym ją kuzynce, ciotce, mamie, przyjaciółce i sprzedawczyni w spożywczaku.






9. Plany na przyszłość - książka, do której będę powracać.

W tym roku mam w planach przeczytać jeszcze raz całego Harry'ego Pottera. Chętnie wrócę (po raz jedenasty) do jego przygód i przeczytam całą serię jeszcze raz.
















10. Dzielimy się miłością - nominację do Courtship Book Tagu otrzymują...
Avellime z Moments of Dreams

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że zdecydowałaś się wykonać ten tag! No i pod dziewiątką mamy dokładnie tę samą pozycję. :) Z wymienionych przez Ciebie książek czytałam właściwie tylko Harry'ego Pottera, a w planach mam też "Ogień i wodę". :)

    PS. Aoi Akumę - tak to się odmienia. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że zostałam nominowana już dość dawno, ale chciałam tylko powiedzieć, że nie zapomniałam o tym (a przynajmniej nie tak do końca) i w końcu zdecydowałam się nadrobić wszystkie zaległości, także już niedługo będzie on na moim blogu :) Bardzo dziękuję za nominację.
    Z wybranych przez Ciebie książek czytałam tylko "W pustyni i w puszczy", ale na niektóre z tej listy mam wielką ochotę i być może już w najbliższym czasie uda mi się je przeczytać :)

    ksiazki-recenzje-czytelnicy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń