czwartek, 2 czerwca 2016

"Wybrana" P.C.Cast & Kristen Cast

Cześć!
 Pamiętajcie o specjalnym poście piątego czerwca! Dziś przygotowałam recenzję trzeciego tomu serii o wampirach "Dom Nocy", napisanej przez matkę i córkę. Enjoy ♥
Tytuł: Wybrana
 Autor: P.C.Cast &Kristin Cast
Liczba Stron: 296
Wydawnictwo: Książnica




Co mówi okładka?
  Do Domu Nocy zakradły się ciemne moce i żądza krwi, a szkolne przygody dorastającej wampirki Zoey Redbird stają się coraz bardziej tajemnicze. Ci, którzy wydawali się przyjaciółmi, okazują się wrogami, a zaprzysięgli wrogowie... stają się przyjaciółmi. Odwaga Zoey zostaje wystawiona na większą próbę niż kiedykolwiek przedtem. Przed nią nie lada wyzwanie. Wie, że tylko ona z pomocą przyjaciół...
 
Co ja mówię?

 Kto mówił, że on będzie zły? Ja mówiłam!
 Posiadanie trzech chłopaków naraz (!) nie mogło ujść Zoey na sucho. Proszę, kto ma trzech chłopaków jednocześnie i sądzi, że nikt się nie zorientuje. Po za tym było zbyt pięknie, żeby to była prawda. Jeden z nich musiał być zły. Po prostu musiał. I był! Po raz kolejny rozwiązałam książkową zagadkę. *so proud* I to nawet ten, którego najbardziej nie lubiłam - jej. Wreszcie się go pozbyła.

Ludzie Wiary atakują
 W książce nie brakuje krwawych morderstw. Ludzie (konkretnie Ludzie Wiary) zabijają bezlitośnie i ohydnie wampiry. Kto to widział odcinać głowy i patroszyć niewinnych nauczycieli! Miałam ochotę zwymiotować. Jak zwykle wszystko było bardzo szczegółowo opisane. Ugh. Oczywiście nie zabrakło żywych, śmierdzących zombiaków (byłych adeptów). Stevie Rae! Na widok jej imienia w książce uśmiechnęłam się jak głupi do sera. 
Zakończenie, którego się nie spodziewałam
 Książka zakończyła się w dramatycznym momencie. Szczerze, trochę zawiodłam się na Damienie i Bliźniaczkach. No ej, jak mogli tak po prostu zostawić Zoey. Erik też zachował się niehonorowo i nawet Afrodyta przyznała, że to było wredne. Książka wywoływała emocje i wątpliwości. Bardzo polecam tą lekturę.
"Jeśli Afrodyta mówi, że coś było wredne, to to musiało być naprawdę podłe."

"Wiecie jak to jest z kotami: nie mają właścicieli, tylko służbę."

Ocena punktowa:
8/10

Książka bierze udział w Wakacyjnym Wyzwaniu

6 komentarzy:

  1. Czytałam "Klątwę Neferet", autorstwa pań Cast i niezbyt przypadła mi do gustu. Może inne ich książki są dużo lepsze, jednak jak na razie powstrzymam się z ich kupnem.
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Klątwa Neferet"? Nie słyszałam. Ale zajrzę.

      Usuń
  2. Nie czytałam tej serii, ale skoro jest krwawa i to patroszenie... Chyba to jednak coś dla mnie :)

    Pozdrawiam,
    -A

    PS: Dzisiaj dodam post z odpowiedzią na nominację do The Hunger Games Tag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha :D Polecam (y) Zaraz zajrzę do cb!

      Usuń
  3. Zaczęłam czytać tę książkę tylko po to by "przeczytać", wcale nie dlatego, że chcę. Ale przez Twoją recenzję mam ochotę się do niej zabrać właśnie teraz i przeczytać to wszystko. Chcę odkryć ten świat. ;_;
    Czekam na kolejną recenzję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, że cię zachęciłam :D Taki miałam cel

      Usuń