piątek, 3 czerwca 2016

♥ Ulubieńcy Maja ♥

Cześć!
 Jest już trzeci czerwiec, więc pora na ulubieńców. Mam nadzieję, że się Wam spodobają. Piszcie, jacy są Wasi ulubieńcy!


1. Spożywczy ulubieniec.
Masło orzechowe! Serio, ostatnio polubiłam masło orzechowe. Polecam.

2. Muzyczny ulubieniec.
Zakochałam się w tym coverze. Jest super!
3. Filmowy ulubieniec.
Pisanie ulubieńców przypomniało mi o HP w TV. Więc "Harry Potter i Kamień Filozoficzny". Jeśli HP leci w TV, to wiedz, że zaczynają się wakacje.
4. Kosmetyczny ulubieniec.
Mój prześliczny, jagodowy balsam do ust *___*

5. YouTubowy ulubieniec.
Oglądam u niej Miraculum z polskimi napisami - polecam,

6. Sucharowy ulubieniec?
Co żona ma po mężu?
Sprzątać.

7. Książkowy ulubieniec.
"Mroczny przypływ" [recenzja]
Mam pytanko. Polecacie jakieś produkty do włosów przeciw ciepłu?

10 komentarzy:

  1. Jaki uroczy balsamik! ♥
    Kiedyś lubiłam masło orzechowe, ale już mi przeszło ;P
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty do włosów przeciw ciepłu xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Okay, jestem włosomaniaczką, ale takiego produktu chyba nikt nie wymyślił. Chociaż są mgiełki do włosów, ale czy to co chłodzi - chuj wi XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah :D Chodzi mi o takie spraye przed suszeniem albo prostowaniem xDD

      Usuń
    2. Jeżeli chodzi Ci tylko o ochronę - zwykła b/s'ka z uv Ci wystarczy xD Albo silikony :D
      No chyba, że faktycznie chcesz pod stylizator to nie wiem, ja używam avonoski xD
      Ogólnie odsyłam tu http://www.anwen.pl/2012/06/ochrona-uv-wosy-wg-anwen.html XD

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat dzisiaj oglądałam HP w telewizji i wreszcie poczułam lato :')
    Balsam jest przeuroczy, gdzie można taki dostać? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, bo dostałam go od cioci na dzień dziecka.
      Lato nadchodzi! :D

      Usuń