poniedziałek, 27 czerwca 2016

The Summer Reader Book TAG

Cześć!
 Chyba na początku tegorocznych wakacji zrobię wszystkie możliwe TAGi wakacyjne jakie istnieją! Jeśli jakieś znacie - piszcie w komentarzach! Przypominam o ROZDANIU. Czas się kończy! A teraz ruszam z nominacją od Coffee (za którą bardzo dziękuję♥). Zapraszam do czytania!
1. Lemoniada - książka, która gorzko, żałośnie się rozpoczęła, ale potem stała się lepsza.

"Fobos" Victor Dixen
Początek tej książki był nudny i długi. Nie bardzo wiedziałam czy oni w końcu polecą czy nie. Takie masło maślane na zniechęcenie czytelnika na początek.

2. Złote słońce - książka, która wywołała u ciebie niezrównany uśmiech.

Każdy fan wujka Ricka wie o czym mówię - kiedy dowiedziałam się, że przygody Percy'ego jeszcze się nie skończyły, wciąż będą trwać, miałam ochotę skakać z radości!

3. Tropikalne kwiaty - książka, której akcja rozgrywa się za granicą.

"Sezon zamkniętych serc" Wioletta Leśków-Cyrulik
Myślę, że ta książka doskonale tu pasuje, bo główna bohaterka wyjeżdża z Polski na mroźną północ, więc akcja dzieje się za granicą ojczyzny bohaterki.

4. Cień drzewa - książka, w której tajemniczy lub mroczny bohater został przedstawiony jako pierwszy.

"Gra w kłamstwa" Sara Shepard
Na samym początku powieści poznajemy Sutton, która... jest martwa i ma amnezję. Tak to zdecydowanie dość tajemnicze.

5. Plażowy piasek - książka, która była ciężka w czytaniu, a jej akcja ledwo się rozwinęła.

"Zakon mimów" Samantha Shannon
Działo się tu niby dużo, ale tylko pod koniec. Powieść ma bardzo dużo stron, a działo się na nich praktycznie nic.

6. Zielona trawka - bohater, który był pełen życia, sprawiał, że się uśmiechałaś.

Matt z "Matt Hidalf. Błyskawica widmo" Christophe Mauri
Szalone pomysły Matta, jego plany, ambicje, lenistwo i nieostrożność niejednokrotnie przywracały na moją twarz uśmiech!

7. Arbuz - książka, która miała jakiś soczysty sekret.

"Eleonora i Park" Rainbow Rowell
Chciałam znowu wstawić "Grę w kłamstwa", ale ostatecznie padło na "Eleonorę i Parka". Kto czytał ten wie.

8. Kapelusz na słońce - książka osadzona w ogromnym wszechświecie.
 
"W ramionach gwiazd" Kaufman & Spooner
Akcja książki rozgrywa się na nowej planecie, w innym ekosystemie i innym świecie, więc jak najbardziej tu pasuje!

9. BBQ - książka, której bohater był opisywany jako przystojniak.

"Duff ta brzydka i gruba" Kody Keplinger 
Chodzi mi o Wesleya, który nawet na okładce książki jest podpisany jako "ciacho". To mówi samo za siebie. 


Koniec! 
Ja do tego tagu chciałabym nominować: 
♥ 

6 komentarzy:

  1. Ciekawy tag. Umieściłaś w nim świetne tytuły!
    Bardzo dziękuję za nominację ♥
    Wykonam ten tag najszybciej jak tylko będę mogła ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana świetne odpowiedzi! :D
    Bardzo sie cieszę,że wykonałaś ten TAG ♥
    Chyba muszę przeczytać Grę w kłamstwa,chociaż początkowo nie miałam takiego zamiaru.
    Wybrałaś naprawdę świetne książki do wszystkich kategorii :D
    Pozdrawiam cieplutko! :*

    http://booksloverj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że każda książka wujka Ricka wywołuje uśmiech, po którym (mnie np) zawsze bolą policzki :D
    Cieszę się, że ten tag tak się rozprzestrzenił rok temu sama go przetłumaczyłam i teraz dotarł prawie wszędzie :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie te zawsze bolą policzki po R.R
      Również pozdrawiam :D

      Usuń