sobota, 25 czerwca 2016

Summer TAG

CZEŚĆ!
 Kolejny letni TAG! tym razem jednak nie o książkach, bo w końcu nie samym książkami człowiek żyje. Zapraszam!
1. Wolisz kiedy jest zimno czy gorąco?
Osoby, które mnie znają wiedzą, że kocham zimę i jesień oraz (UWAGA!) nienawidzę lata. Toleruje je tylko przez wakacje. Nienawidzę kiedy jest gorąco. Nie opalam się i nie lubię wychodzić na dwór w lecie. Wolałabym wyjść w bikini na Antarktydę niż w zimowych ubraniach na Saharę.
2. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
 Jesień *__* Wedy jest tak pięknie, kropi deszczyk i robi się chłodno. No może jedyny minus lata to rozpoczęcie roku szkolnego, ale zawsze pod koniec sierpnia już tęsknię do szkoły!

3. Plaża czy morze?
Na plaży jest twardo i mam piasek w niekomfortowych miejscach. Za to w morzu cały czas o nogi ocierają mi się wodorosty, kamienie i inne tego typu rzeczy. Nie wiem. Nie bardzo lubię obydwie rzeczy, ale wybieram plażę. Jednak wolę po niej spacerować niż leżeć.
4. Jakie jest twoje ulubione zajęcie na lato?
Nic nie robinie - nic lepszego nie istnieje. Lubię też pisać, czytać, oglądać filmy i robić rzeczy typu kawa mrożona i shake. Oczywiście uwielbiam też szalone wypady ze znajomymi.
5. Jaki jest twój ulubiony letni strój?
Nie mam ulubionego stroju, ale w lato kocham chodzić w sukienkach i spódnicach. Są dużo wygodniejsze od spodenek.

6. Szorty czy spódnice?
Spódnice (powtarzam się).

7. Jak wyglądałyby twoje wymarzone wakacje?
W Grecji! *__*

8. Jakie jest twój ulubiony napój i jedzenia na lato?
Napój to kawa mrożona, a jedzenie to deser z jogurtu greckiego, musli, truskawek i strzelającej posypki.

9. Twój makijaż na lato?
W lato makijażowi mówimy NIE!

10. Za co kochasz tę porę roku?
Nienawidzę lata, ale ok. To pytanie zmienię na: Za co TOLERUJESZ tą porę roku. Na więc: wakacje, basen, działka, wakacje, ogniska, grill, wakacje i wakacje.

11. Jaki jest twój ulubiony smak lodów?
Czekolada z nutką mięty/mięta z czekoladą.

12. Sandały VS baleriny?
Sandały. Balerin nawet ne posiadam. Pora sie zaopatrzyć.

13. Preferujesz strój jednoczęściowy czy dwuczęściowy?
Dwuczęściowy. Nigdy nie miałam innego.

14. Jaka jest twoja ulubiona część garderoby na lato?
Kostium kąpielowy. Osobiście jest mi w nim niewygodnie, ale przynajmniej nie pocę sie tak bardzo i nie gotuję.

A co wy lubicie w lecie? A czego nie lubicie?

6 komentarzy:

  1. Ja również nie przepadam za latem, wolę zimę ;)
    Bardzo chciałabym pojechać na wakacje do Grecji <3

    OdpowiedzUsuń
  2. o boże właśnie stwierdzam,że uwielbiam cie jeszcze bardziej ( o ile to wgl jeszcze możliwe) ♥
    kochana przy każdej twojej odpowiedzi byłam jak "MAM DOKŁADNIE TAK SAMO"
    nienawidzę lata, N I E N A W I D Z Ę
    najgorsza pora roku,nie znoszę upałów i najchętniej siedziałabym w domu (ewentualnie gdzieś w zimnej wodzie)
    jesień i kawa mrożona ♥ jezu dziewczyno jak ja cie uwielbiam,nawet sobie nie wyobrażasz ♥
    brak makijażu - też go sobie zawsze daruję,bo wolę wyglądać jak gówno niż czuć jak tapeta spływa mi z ryja w tym upale

    to co lubię w lecie to wakacje,to czego nie lubię to cała reszta
    świetne odpowiedzi ♥
    widzę,że ostatnio sporo TAGów na twym blogu i nie wiem czy się ucieszysz czy wręcz przeciwnie,ale też cie do jednego nominowałam :D mam nadzieję,że jednak kiedyś go zrobisz : http://booksloverj.blogspot.com/
    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAG wykonałam :D Widzę, że znalazłam bratnią duszyszczkę ! :)
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Super wyszedł Ci ten TAG! :D

    Przy niektórych odpowiedziach wydajesz się być moim całkowitym przeciwieństwem, a w innych odpowiadasz tak, jakbym to ja odpowiadała XD
    Np. Plaża czy morze - myślę tak samo!
    Jednak szorty czy spódnice? Ja w 100% szorty! :D
    Pozdrawiam serdecznie, Amelia z bloga http://osobisty8ksiezyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń