czwartek, 23 czerwca 2016

Poczuj Lato Book TAG

Cześć!
 Na samym początku przypominam oczywiście o rozdaniu. Warto się zgłosić. Dobra, wracając do rzeczy - ostatnio Maja.K i Zuzia wymyśliły Poczuj Lato Book TAG. Zapraszam do nich :) Mi ten pomysł bardzo się spodobał i postanowiłam też zrobić ten TAG. W końcu lato tuż tuż! Zapraszam!


1. Książka lub seria, którą chcesz przeczytać w wakacje.
Dobra wiadomość dla wszystkich fanów Cassandry Clare - nareszcie zabrałam się za "Dary Anioła". pierwsza część leży u mnie na półce i czeka aż skończę "Szklany miecz". W te wakacje postawiłam sobie jasny cel - przeczytam "Dary Anioła". Może uda mi się poszerzyć ten cel o "Diabelskie maszyny"? Kto wie.

2. Książka z żółtą lub niebieską okładką.

Nie mam wielu książek z żółtą okładką, ale niebieskiego u mnie na półkach jest w trzy i trochę. Na przykład "Rywalki" albo "Matt Hidalf. Ostatnia rozgrywka".
3. Twój plażowy must have.


Nie wyobrażam sobie tegorocznych wakacji bez "Ktoś mnie pokocha. 12 wakacyjnych opowiadań o miłości". Chętnie wyłożę się na działce z tą lekką lekturą.
4. Książka, której okładka kojarzy ci się z wakacjami.


Czy okładka książki "Jak znaleźć faceta w wielkim mieście" nie jest iście wakacyjna? Okulary przeciw słoneczne, notatnika, aparat, wakacyjne zdjęcie. Po prostu wakacyjne klimaty!

5. Powieść, która wywołała u ciebie słoneczny uśmiech.


Mam w domu przepiękne wydanie "Ani z Zielonego Wzgórza", którego nie mogłam znaleźć nigdzie na internecie :( W środku są cudowne rysunki i odpowiednia czcionka. Na sam widok tej książki sie uśmiecham!

6. Książka, przez którą wylałaś morze łez.


"Byliśmy Łgarzami" czyli książka, która pojawia się w każdym moim TAGu jeśli jest mowa o płakaniu. Wylałam tu raczej cały ocean niż morze.

7. Najlepsza impreza w książce, czyli taka w której chciałabyś uczestniczyć.


"Jeśli kiedykolwiek mielibyście wybierać między przyjęciami - idźcie na olimpijskie."
Wybieram oczywiście przyjęcie na Olimpie z książki "Percy Jackson I Bogowie Olimpijscy. Ostatni olimpijczyk".

8. Powieść z historią łatwą jak jazda na rowerze.


Tutaj stawię "Papierowe miasta". Niby są tam wątki głębsze, ale ja nie miałam problemu ani większych refleksji. Jest to prosta, fajna historia.
9. Powieść, do której musiałaś dojrzeć jak kwiat.

Nie sądzę, żebym czytała taką książkę. Albo wszystkie zrozumiałam, albo do tej pory nie wróciłam do tej źle ocenionej. Nie mam takiej książki.


Mam nadzieję, że ten TAG się Wam spodobał.
Do zobaczenia w następnym poście!





7 komentarzy:

  1. Wszyscy teraz zabierają się za ten tag i ja muszę go zrobić :)
    Ja także planuję w wakacje przeczytać DA, bo DM mam już prawie za sobą. Została mi tylko "Mechaniczna księżnicza", a raczej jakieś 150 stron tej książki.

    Pozdrawiam,
    - A, http://recenzje-by-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zaczęłam DA *__* Mam nadzieję,że się nie zawiodę

      Usuń
  2. W te lato na pewno przeczytam "Ktoś mnie pokocha". Mam plan wziąć tę książkę ze sobą w podróż ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała podróżować z książką, ale niestety moja choroba lokomocyjna mocno mi to utrudnia :(
      Również pozdrawiam

      Usuń
  3. moja reakcja,gdy przeczytałam,że masz zamiar w te wakacje przeczytać dary anioła,byłą mniej wiecej taka: "o kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurwa TAK!"
    dobrze,że jestem sama w domu xd ale tak serio to ja tak strasznie zachwalam tą serię,a boje się,że ją przeczytasz i stwierdzisz,że jest jednym wielkim gniotem ._. (serio moja bff tak zrobiła,złamało mi to serce xd)
    mój plażowy must have jest identyczny ♥ muszę w końcu dorwać tą książkę *-*
    booże okładka rywalek jest taaak piękna *-* nawet jeśli treść nie zachwyciłam mnie aż tak bardzo jak sie spodziewałam to i tak za każdym razem rozpływam się nad pięknem tej okładki *_*
    wgl przez ciebie mam taką ochotę sama założyć bloga,bo moi znajomi nie czytają i nie mam komu nadawać o książkach a mam taką wewnętrzną potrzebę :OO
    pozdrawiam ciepluutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładaj, zakładaj! :D Będę pierwszą obserwatorką!
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. Ale super super super, że zrobiłaś ten tag :D Ogólnie przeczytaj serię DA ale ostrzegam, moim zdaniem kończy się ona po trzecim tomie, dalej nie ma co brnąć :D
    Ah no i Byliśmy łgarzami - no to jest cudowna książka i na końcu też uroniłam kilka łez :D

    Z. z Kulturalnej szafy

    OdpowiedzUsuń