niedziela, 12 czerwca 2016

30 day book challenge cz.2

Cześć!
Zapraszam na cz.2 30 day book challenge. Jeśli nie czytaliście pierwszej części, odsyłam TU. Zapraszam na drugą część!


16. Ulubiona bohaterka.
Mam ich mnóstwo. Annabetch Chase, Emma Paxton, Tella Holloway, Leonor (Fobos), Kendra Sorenson, Hermiona Granger, Katniss Everdeen, Amercia Singer, Paige Mahoney, Zuzanna Pevense. Nie wybiorę -.-
17. Ulubiony cytat z ulubionej książki.
O Bogowie. Nie mam pojęcia. Lubię wiele. Ale z moim ulubionych to:
"Psyche miała racje. Kupidyn jest potworem. Miłość jest najokrutniejszym potworem."
18. Książka, która cię rozczarowała.
"Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" [recenzja] To była totalna porażka.  
19. Ulubiona ekranizacja ksiąki.
Harry Potter! Uwielbiam te filmy i mogę je oglądać w nieskończoność.
20. Ulubiony romans.
"Rywalki" ♥
21. Pierwsza książka, którą przeczytałaś.
"Harry Potter i Kamien Filozoficzny" - polecam
22.Książka, przez którą płaczesz.  
"Byliśmy Łgarzami" [recenzja]. Płakałam ze trzy razy.
23. Książka, którą od dłuższego czasu chcesz przeczytać, ale tego nie zrobiłaś.
Seria "Dary Anioła". Jest "kiedyś przeczytam", "innym razem", "może później".
24. Książka, którą jak najwięcej ludzi powinno przeczytać.
"Byliśmy Łgarzami", "Eleonora i Park".
25. Bohater, z którym najwięcej cię łączy.
Chyba Annabeth. Jestem perfekcjonistą, kocham czytać i bije chłopaków. Tak, jestem jak Ann.
26. Książka, która zmieniła twoją opinię o czymś. 
"Rywalki" zmieniły moje podejście do romansów. Nie chciałam ich wcześniej nawet dźgnąć półmetrowym kijem xDD

27. Najbardziej zaskakujący bieg wydarzeń lub zakończenie.
[SPOJLER z Percy'ego Jacksona] Zakończenie "Ostatniego Olimpijczyka" oraz "Percy jesteś jedynym dzieckiem Wielkiej Trójki. O sorry, jeszcze Thalia. I Nico. I Bianca. I Jason. I Hazel, Wiesz co Percy? Jednak nie jesteś jedyny (y)

28. Ulubiony tytuł książki.
Nie wiem. Chyba "Ogień i Woda", bo kocham żywioły. Albo "Fobos", bo kojarzy się z mitologią gracką, która też kocham, co jest równoznaczne z ubóstwianiem tytułów serii OH.
29. Książka, której wszyscy nienawidzą, a ty lubisz.
Chyba takiej nie ma.
30. Ulubiona książka (mogą być 2. Ewentualnie 100)
"Olimpijscy Herosi", "Percy Jackson", "Harry Potter", "Baśniobór", "Igrzyska Śmierci", "Ogień i Woda", "Kamień i Sól", "Gra w kłamstwa", "Fobos", "Eleonora i Park", "Byliśmy Łgarzami", "Rywalki", "Matt Hidalf", "Czas Żniw" WIĘCEJ? xDD
Chciałabym nominować do tego challenge'u Alicję z recenzje-by-my.blogspot.com
Chętnie przeczytam twoje odpowiedzi ♥

8 komentarzy:

  1. jak ja cie dobrze rozumiem-też nigdy nie mogę sie zdecydować na jedną książkę/jedną postać/jeden cytat bo jestem straaaasznie kochliwa i uwielbiam niemal wszystko co przeczytałam i ulubionych książek/bohaterów/cytatów mam miliony :D
    też wyłam na byliśmy łgarzami :') ale ja płaczę na niemal wszystkim więc xd najbardziej zdziwiło mnie chyba,gdy płakałam kilka razy przy maybe someday,chociaż właściwie nie było tam nic takiego typowo do płaczu,a jednak wyłam co kilka stron ;o
    ale teraz o boże mam zamiar cie ochrzanić JAK TO NIE CZYTAŁAŚ DARÓW ANIOŁA????????????????? O MÓJ KOREAŃSKI JEZUSIE,MATKO BOSKO CZĘSTOCHOWSKO I WSZYSCY ARCHANIELI W NIEBIE NO JAK TO SIE STAŁO ŻE NIE CZYTAŁAŚ TEJ PRZECUDOWNEJ SERII???? JA SIE TUTAJ DOBIJAM SAMA SIEBIE ZA TO,ŻE NIE CZYTAŁAM PERCYEGO ,A OKAZUJE SIĘ,ZE TY NIE CZYTAŁAŚ DARÓW :OOOOOOOOOOOO .__________________. HOW?
    ogólnie musisz przeczytać tą serię,nie mam pojecia czy ci się spodoba (chociaż nie wiem jak mogłaby się nie spodobać),ale musisz ja przeczytać,musisz !!! kocham ją tak jak ty kochasz percyego,więc myślę,że będę cie tym męczyć xd
    także no,pozdrawiam cieplutko,czytaj dary,miłego dnia :* ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będe czytać TERAZ zaraz xDD A ty do Percyego już! ♥

      Usuń
  2. Annabeth. AHA.
    Kurde. Czy tylko ja jestem taka dziwna, że nie lubie damskich postaci? XD Jakbym miała odpowiedzieć na to pytanie, to mogłabym wymienić dwie tylko xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw, chyba mnie zaraziłaś tym recenzowaniem. Jak ogarnę pracę to też zacznę. A co XD

      Usuń
  3. O nie, naprawdę lubisz Americę? To jedna z najbardziej irytujących postaci ever :p
    Strasznie ci zazdroszczę, że pamiętasz swoją pierwszą książkę. Ja nie mam pojęcia, zaczęłam bardzo wcześnie czytać :(

    Ledwo udało mi się uniknąć spoileru dot. Percy'ego Jacksona xd Aktualnie czytam "Znak Ateny", więc dziękuję, że dałaś ostrzeżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam "Rywalki" i Americę Singer :). Pytanie o najlepszą książkę to chyba pytanie, na które jest najtrudniej na świecie odpowiedzieć ;P
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Już Cię kocham! Za "Rywalki" ♥♥

    OdpowiedzUsuń