sobota, 11 czerwca 2016

30 day book challenge cz.1

Cześć!
 Ostatnio mój blog utonął pod napływem recenzji. Dziś przygotowałam dla Was challenge. Oczywiście książkowy, bo jakby inaczej. Dziś będzie pierwsza część, a jutro druga. Zapraszam!
1. Najlepsza książka, jaką przeczytałaś w tym roku?
*sprawdza co przeczytała* Chyba "Kamień i Sól". Nie umiem wybrać, ale chyba ta książka zrobiła na mnie ogromne wrażenie [recenzja].
2. Książka, którą przeczytałaś więcej niż 3 razy.
Tu mogę wstawić wszystkie części "Harry'go Pottera"," Igrzysk Śmierci", "Ania z Zielonego Wzgórza" oraz "Róże w garażu". Gdyby to było tylko 3 razy. Przez HP przebrnęłam chyba z 8 razy, a mam zamiar sobie odświeżyć.
3. Ulubiona seria.
"Olimpijscy Herosi"! Waham się też pomiędzy "Percy'm Jacksonem" i "Baśnioborem". Ale OH wymiata ♥

4. Ulubiona książka z ulubionej serii.
Bogowie :o Nie mam pojęcia. Znak Ateny/Dom Hadesa/Krew Olimpu - mam trzy xDD Nie umiem wybrać.
5. Książka, która powoduje, że jesteś wesoła.
"Jak znaleźć faceta w wielkim mieście" oraz "Matt Hidalf" ♥
6. Książka, która powoduje, że jesteś smutny.
"Byliśmy Łgarzami" :'(
7. Książka, która śmieszy cię do łez.
Niektóre momenty PJ albo OH są prześmieszne :D np.:




8. Najbardziej przereklamowana książka.
Chyba "Gwiazd naszych wina", ale ostatnio jej miejsce zajęła powieść "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender".

9. Książka, którą uważałaś za słabą, ale na końcu ja pokochałaś.
"Czas Żniw", "Rywalki", "Fobos" :D Mogłabym wymieniać w nieskończoność.

10. Ulubiona lektura szkolna.
"Krzyżacy"! Żartowałam, nie jestem masochistką. Najbardziej lubię "Anię z Zielonego Wzgórza".

11. Książka, której nienawidzisz.
Chyba takiej nie ma. Niektóre lubię, innych nie lubię, ale żadnej nienawidzę. Książek nie da się nienawidzieć.

12. Książka, którą kochasz i nienawidzisz w tym samym czasie.
"Kamień i Sól" Nie mam nic do dodania. Kto czytał to wie.

13. Ulubiony autor.
Rick Riordan! Odsyłam TU.

14. Ulubiona książka ulubionego pisarza.
Nie umiem wybrać :|

15. Ulubiony bohater płci męskiej.
Nico di Angelo i Leo Valdez ♥♥♥ Nie wiem, który jest fajniejszy. Lubię też Luke'a Castellana, Percy'ego Jacksona, Setha Sorensona, Guya Chambersa, Maxona Schreave itd.

Jutro powinien pojawić się drugi post :) Czekajcie!

8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy tag i świetne odpowiedzi ;)
    Kurczę, tyle osób chwali książki Rick'a Riordan'a, a ja jeszcze żadnej nie czytałam...
    Pozdrawiam i obserwuję
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rick <3 Rick <3
    Co do 11 to JEST. Miałaś tą wątpliwą przyjemność czytania "50 twarzy Grey'a?" xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, moja mama zabrała mi "Ugly Love" i "After", a co dopiero Greya xDD Nie moje klimaty

      Usuń
    2. I bardzo dobrze, pani mamo Susan! :D

      Usuń
  3. Maxon <3
    Chociaż do połowy Elity święcie wierzyłam że będzie coś niespodziewanego ivjednak wybierze Aspena.
    Krzyżacy! Xd Wbrew wszystkim jestem team Jagienka. Danusia jest troche drętwa.
    Też lubię Anię. Niestety w mojej bibliotece byly tylko dwie części: pierwsza i trzecia chyba.
    Pozdrawiam i lecę odpowiedzieć na komentarz pod ostatnią bo kazesz mnie ściąć. A tego nie chcemy xd

    OdpowiedzUsuń
  4. o jezu jaki cudowny tag *-*
    chyba nie mam wyboru i muszę przeczytać percyego skoro tak zachwalasz całą serię :O ♥
    ooo tak byliśmy łgarzami też sprawia,że jest mi smutno :c a jednocześnie nie mogłam się momentami nadziwić głupotą głównej bohaterki i tym całym pomysłem z pożarem
    jeśli nie ma ksiażki,której nienawidzisz to chyba nie czytałaś jeszcze lalki xd na boga tego nie da się czytać ._.
    ja w podstawówce kochałam dzieci z bullerbyn (nie jestem pewna czy dobrze napisałam xd) ♥ pamiętam jak czytałam to i też chciałam mieszkać na takiej malutkiej wsi,mieć zgraną paczkę przyjaciół i bawić sie tak jak oni w tej książce ♥
    jak dla mnie książką,która sprawia,że jestem wesoła są wszystkie trzy części o bridget jones :D uwielbiam ją,jej teksty,charakter,podejście do wszystkiego i wgl :D książka bije film na głowę (chociaż ekranizacja też jest świetna :D )
    świetne odpowiedzi :) idę czytać drugą część :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy, kto przeczytał chociaż jedną książkę Ricka Riordana, uwielbia go :)
    Chyba jestem jedyną osobą na świecie, której "Krzyżacy" się rzeczywiście podobali. Co prawda początek i koniec były trochę trudne do przebrnięcia, ale za to środek cacy :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń