środa, 29 czerwca 2016

19 książek, które chcę przeczytać w wakacje

Cześć!
 Wakacje lecą pełną parą, a ja jeszcze nie rozplanowałam sobie czytania - czas to zmienić. Zapraszam na listę 19 książek, które chcę przeczytać w wakacje. Możecie pisać w komentarzach swoje wakacyjne książki, może po którąś sięgnę ;)

1. Miasto kości
2. Miasto popiołów
3. Miasto szkła
4. Miasto upadłych aniołów
5. Miasto zagubionych dusz
6. Miasto niebiańskiego ognia



7. Ktoś mnie pokocha
8. Dwór cierni i róż


9. Czerwona piramida
10. Ognisty tron
11. Cień węża


12. Szeptem
13. Cresendo
14. Cisza
15. Finale


16. Syrena
17. Greccy herosi według Percy'ego Jacksona


18. Zanim się pojawiłeś
19. Kiedy odszedłeś


Jak się prezentują WASZE plany czytelnicze na wakacje?
 

11 komentarzy:

  1. Na pewno zrobię swój TBR na wakacje, jednak chciałabym abyś w pierwszej kolejności wzięła się za "Dwór cierni i róż" <3 <3 Ta książka jest tak cudowna, czytaj ! :D Oprócz tego seria Szeptem bardzo mi się podobała :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak twierdzisz :D
      Również pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Ja już mam zarezerwowane z pół biblioteki, tylko czekać, aż książki powrócą i będę mogła je zaprosić do siebie :3 Ponad to wreszcie sięgnęłam po książki czekające na mnie na półkach w pokoju ;) Pozdrawiam, zaczytanych wakacji ;)

    www.papierowenatchnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre plany! A greckich herosów persiaka nie ma u mnie w bibliotece :< Są tylko bogowie. Co się tyczy drugiej serii Riordona - jest fajna. Ale to może przez moje zamiłowanie do rzymskiej i greckiej mitologii sprawia, że wypadła u mnie ta seria bladziej.
    Moje plany? Otóż proszę:
    - dokończyć serię "Ziemiomorze", czyli 3 ostatnie książki + opowiesci
    - dwie kolejne części (albo 3, nie pamietam) po "Morzu Trolli" Nancy Farmer
    - "Ostatni władca pierścienia" Yeskova
    - "Chłopcy", wszystkie cztery ksiązki z serii Jakuba Ćwieka
    - Gałknąć na Prattcheta, bo każdy mówi, że fajne :D
    - Obczaić "Miasto kości" i dalsze z zestawienia.
    - "Czarny Mag" Trudi, bo kurzy się na półce xD

    Coś czuje, że mimo 3 miesięcy wolnego, może braknąć mi wakacji na tyle pozycji xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko 2 miesiące xDD Jeszcze gorzej!

      Usuń
  4. "Dary Anioła" ❤️
    "Szeptem" ❤️
    Czytałam, serdecznie polecam :D
    Także mam zamiar przeczytać "Zanim się pojawiłeś" i "Kiedy odszedłeś" :))))
    Pozdrawiam serdecznie, Amcia z bloga http://osobisty8ksiezyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna lista! Ja planów wakacyjnych nie mam, bo w sumie zależą od tego, co akurat znajdę na promocjach czy w bibliotece. :p Co prawda mam parę pozycji, które chciałabym przeczytać, ale ciężko nazwać je planami. Z Twojej listy czytałam pięć pierwszych tomów "Darów Anioła" i naprawdę miło wspominam te lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie polecam serię "Dary Anioła"! Jedna z moich ulubionych, zabieraj się za te książki jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Ktoś mnie pokocha" i "Kiedy odszedłeś" też są na mojej wakacyjnej liście do przeczytania. ;)
    "Zanim się pojawiłeś" już czytałam i strasznie podobała mi się ta książka, mam nadzieję, że i Tobie się spodoba. ;) Trwa u mnie konkurs, w którym można tę książkę wygrać, więc jeśli jesteś zainteresowana, to zapraszam. ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
  8. Zanim się pojawiłeś jest absolutnie genialne! <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń