sobota, 21 maja 2016

Zuzia Rysuje #4 Luna Lovegood

Cześć!

 "Zuzia Rysuje" przyjęło się bardzo dobrze, więc przygotowałam kolejną część. Wcześniejsze możecie znaleźć tu, tu i tu. Dziś postanowiłam narysować coś z "Harry'ego Pottera". Padło na Lunę Lovegood. Zapraszam!

SZKICE
Szkice są oczywiście (jak już pewnie mówiłam 1000 razy) najważniejsze. Jeśli przy szkicach coś nie wyjdzie, cały rysunek jest popsuty, dlatego szkicom trzeba poświęcać najwięcej uwagi. Ja przy poprawianiu szkicu cienkopisem rozmazałam go trochę (brawo ja) uważajcie by nie powtórzyć mojego błędu.


szkic ołówkiem
szkic cienkopisem
KOLOROWANIE
 Z kolorowaniem jak zwykle zeszło mi najdłużej, a to wszystko przez włosy - starałam się je rysować tak, żeby nie wyglądały żółto (i tak są żółte). Co do skóry - nie wyszła mi, bo rysowałam na ławce i nic sobie nie podłożyłam więc widać minimalnie paski. 
kolorowanie skóry, ubrań i dodatków

i nareszcie włosy
PODOBA SIĘ WAM TEN RYSUNEK?

6 komentarzy:

  1. Rysunek jest prześliczny. *_*
    Dlaczego ja nie mam takiego talentu, powie mi ktoś ;-;
    Najbardziej z tego wszystkiego najbardziej podobają mi się jej oczy, są piękne.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu ja zazdroszczę kazdemu kto potrafi rysować?! Piękny rysunek chociaż mi przypadł do gustu bez koloru.
    Pozdrawiam <3
    http://photo-ejcz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję *__* Również pozdrawiam!

      Usuń