wtorek, 10 maja 2016

Zuzia Rysuje #3 Adventure Time

CZEŚĆ!
 Chyba Zuzia Rysuje stało się moją ulubioną serią xDD Jeśli macie pomysły, co mogę narysować, piszcie w komentarzach :) (tylko mało czarnego proszę, bo mi się skończył xDD) Dziś zapraszam na rysunek z kreskówki Pora na Przygodę! Osobiście uważam, że kreskówka jest spoko. Nie zwala z nóg, ale jest naprawdę spoko. Oczywiście ten rysunek jest wzorowany innym fanartem z internetu, bo sama oczywiście wymyśliłam tyle co kot napłakał. Zapraszam!



Dziś pokażę szkic na 3 różne sposoby. Wstępny szkic, oficjalny szkic i szkic poprawiony cienkopisem. Oczywiście w tracie rysowania też coś poprawiałam lub dodawałam, więc wiem, że szkice trochę się różnią.

Szkic wstępny

Oficjalny szkic ołówkiem

Oficjalny szkic poprawiony cienkopisem
 Następnie zabieram się tradycyjnie za kolorowanie skóry i małych elementów (których an tym rysunku jest tak dużo, że aż wcale). Tak wiem, że Królewna Ognia ma ogień zamiast włosów i pomarańczową skórę. Skórę zepsuła jakość zdjęć, a włosy. No cóż. Mi podobają się bardziej takie.

Te paski na twarzy królewny to łzy :D
 Co do włosów - u Finna była bułka z masłem, ale  królewny widać każdą kreskę, bo kolor jest ciemniejszy. No i skończyły się bułki i masło. Jakoś przetrwałam :)



 Co do ubrań - tym razem u królewny jest ich mało, więc spoko. Ale u Finna koszulka jest duża i musiałam się martwić, czy nie będzie efektu bezsensownych kresek. Na szczęście aż tak tego nie widać.






JAK EFEKT KOŃCOWY?

Ostatnio przeglądałam stare rysunki i znalazłam obrazek przedstawiający również Finna i Królewnę Ognia. Myślę, że przez ten rok moje umiejętności rysownicze się rozwinęły. Tak. Definitywnie tak. Zobaczcie jak to wyglądało rok temu:










PS.: Nowy szablon. Podoba się czy wrócić do starego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz