wtorek, 3 maja 2016

Zuzia Rysuje #2 Kroniki Xiaolin

CZEŚĆ!
 Ostatnio naszło mnie na oglądanie nowych wersji kreskówek i porównywanie ich do starych. Teen Titan GO wykracza poza system, ale Kroniki Xiaolin są nawet, nawet. Chociaż zmieniła się trochę grafika i fabuła, to kreskówka dalej jest moją ulubioną. Postanowiłam pogrzebać w internecie i narysowałam fan art. Zapraszam!



SZKICE są najważniejszą częścią rysunku. Tutaj widzicie szkic wstępny oraz szkic oficjalny. Oby dwa narysowane ołówkiem.


Tutaj szkice poprawione cienkopisem oraz dodane szczegóły. No i kolorowanie skóry. Zawsze koloruję najpierw skórę i małe obiekty, a dopiero potem zabieram się za większe obszary.


Tutaj macie już dwa ostatnie etapy, czyli kolorowanie włosów oraz ubrań.


Mam nadzieję, że rysunek Wam się podoba. Jak wygląda efekt końcowy?

 

4 komentarze:

  1. O BOGOWIE! To jest jedna z moich ulubionych kreskówek! A rysunki są prześliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rysunki! Ja nie potrafię tak długo trzeć kredką, więc specjalizuję się w rysowaniu węglem i ołówkiem.
    Kreskówka - oczywiście przeze mnie oglądana. Mały bonus jak się nie chodzi do przedszkola, to się zna każdą bajkę ;)

    -A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze chciałam rysować węglem, ale nie umiem xDD *__* Zazdro

      Usuń