sobota, 14 maja 2016

TAG o mnie

CZEŚĆ!
 Dziś przygotowałam dla Was 50 pytań na mój temat, żebyście wiedzieli co nieco o mnie. Zapraszam.
1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?

Chyba telefon. Ale to jak każdy, po prostu muszę go mieć

2.Ulubiony sklep z ciuchami ?

Nie wiem. Nie mam.

3.Czy lubisz pływać ?

Oczywiście!

4.Masz jakieś fobie ?

Boję się swojej wyobraźni (wiem to głupie, ale ma sens) i robaków/owadów.

 5.Pijesz kawę ?

Frappe z McDonalda sięliczy ??


6.Co robiłeś o 24:00 ?

Próbowałam zasnąć.

7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?

Książka "Jak znaleźć faceta w wielkim mieście"

8.Często piszesz smsy ?

Nie.

9.Czytasz książki ?

No jasne.

10. Masz duży pokój ?

Mam mały pokój. Serio. Jest. Mały.

11. Kiedy masz urodziny ?

  06.01 (Trzech Króli)

12. Jakich piosenek słuchasz ?

Fall Out Boy, Imagine Dragons & Little Mix.

13. O której chodzisz spać ?

Jestem wiecznie zmęczona i mogłabym spać cały dzień, ale kładę się około 21:00-22:00.

14. Malujesz paznokcie ?

Tylko w wakacje.

15. Twoje największe marzenie ?
Wydać książkę i spotkać Ricka Rirdana.

16. Co lubisz robić ?

 Spać, jeść, pisać, spać, czytać, jeść, spać.

17.Jesteś leniem ?

I to jak :) Gdyby mi się tak chciało jak mi się nie chce.


18. Czego się boisz ?

Boję się, jeśli czegoś nie widzę, nie kontroluję.

19. Umiesz śpiewać ?

Nie.

 20. Zjadłabyś cytrynę ?

  Kocham cytrynę!

21. Facebook vs Twitter ?

 Facebook 

22. Trzy ulubione strony internetowe ?

Youtube, Blogger, Wattpad.

23. Ulubiona piosenka ?

Aktualne na pasku z muzyką na blogu.

24. Dużo śpisz ?

Ile mogę :)

  25. Oglądasz mecze ? Jakie ?

 Czasem oglądam siatkówkę i piłkę nożną.

26. Ulubiony sportowiec ?

Nie posiadam.

27. Masz jakieś hobby ?

Jeśli jedzenie, spanie, pisanie i czytanie można zaliczyć do hobby to tak, mam.

28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?

Oczywiście. Wydaje mi się, że wszyscy mnie lubią (pewnie przez moją skromność).

29.Masz skejpa ?

 Tak, ale nie używam.

30.Co lubisz pić?

Shake, herbatę, sok pomarańczowy, fantę ♥


31.Ulubiony owoc ?

Banany!

32. Czego nie lubisz w ludziach ?

Bezczelności, braku manier, złego wychowania, ciągłego przeklinania i krzyczenia do osoby metr od ciebie.

33.Zbierasz coś ?

 Znaczki.

34. Ilu masz znajomych na facebook`u ?

*sprawdza* 266.

35.Lubisz jak robi Ci się zdjęcia ?

Nie, bo moi znajomi nie umieją robić zdjęć.

36. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?

  Ziuzia. Kiedyś wołali na mnie Hermiona.

37.Masz rodzeństwo ?

 Niestety tak. Młodszego brata.

38.Lubisz chodzić do szkoły ?

Lubię, jeśli nie siedzę tam długo.

39. Malujesz się ?

Yep.

40. Rozpuszczone czy spięte włosy ?

Spięte, w rozpuszczonych mi zazwyczaj nie wygodnie.

41.Kolor ścian w pokoju ?

Szare *__*

42.Co najczęściej oglądasz na yt ?

Booktuberki, Reziego, Blowa i beautyvlogerki.

 43.Jesteś wolna ?

Tak i dobrze mi z tym #silnainiezalezna

44.Jakie masz teraz włączone strony ?

Blogger i YT.

45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?

"???"

46.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?

Daddy ♥

47. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?

Szary

48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?

Byłam an dworze.

49. Najgorszy przedmiot w szkole ?

Chemia.

 50. Ile w dzień pracy zajmuje Ci się wyszykowanie ?

Około godzinę i piętnaście minut (z myciem włosów).
Mam nadzieję, że TAG Wam się podobał. Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz