wtorek, 17 maja 2016

Mockingjay TAG

CZEŚĆ!
 Dziś mam dla Was Mockingjay TAG. Pytania były dość trudne, więc sporo się namęczyłam. Zapraszam!

 1. Katniss Everdeen - "ognista" książka, która zapaliła twoje serce.

Myślę, że tutaj nie mogę wybrać innej powieści niż "Ogień i Woda" jestem pod jej ogromnym wrażeniem i długo nie mogłam się po niej otrząsnąć. Zdecydowanie zasługuje na mianu "ognistej" książki.

 

 
2. Peeta Mellark - najcięższa książka w  twojej biblioteczce.

Eh. Kto waży swoje książki? Na pewno nie ja. Nie mam pojęcia. Harry Potter? Olimpijscy Herosi? Matt Hidalf? Czas Żniw? Wszystkie są ciężkie.

3. Gale Hawthorne - książka, za którą bym zabiła.
"Olimpijscy Herosi" - jak ktoś nie lubi tej serii, już nie żyje.

4. Primrose Everdeen - ulubiona książka z dzieciństwa.
O bogowie. Nie mam pojęcia. Chyba książeczki z serii "Scooby Doo" albo "Kubuś Puchatek".


5. Finnick Odair - książka z najładniejszą okładką.
"Jednya" Kiery Cass. Czy ta okładka nie zachwyca?
6. Johanna Mason - książka, która mnie zraniła, wywołała łzy.
Tutaj muszę (po prostu muszę) wstawić mojego ulubieńca wszech czasów, czyli "Byliśmy Łgarzami" E.Lockharta. Piękna książka, którą uwielbiam i płakałam kilka razy. Jeśli chodzi o zranienie - stawiam na "Słodka zemsta" Sary Shepard.


7. Coriolanus Snow - znienawidzona przez ciebie książka.
"Krzyżacy" hej!

8. Galeniss vs Peetniss - książkowa para, której kibicujesz.
Komu ja nie kibicuję ? xDD Chyba jednak wybiorę Solangelo - bardzo bym chciała, żeby im się udało, dlatego czekam na "Apollo i boskie próby".


WIĘCEJ TAGÓW?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz