piątek, 27 maja 2016

Hunger Games TAG

 CZEŚĆ!
 Ostatnio dodałam Mockingjay TAG, a dziś zapraszam na Hunger Games TAG. Ostatnio mam fazę na Igrzyska, tak.

1. Która część trylogii jest Twoją ulubioną? Oczywiście pierwsza część. Urzekła mnie całkowicie, chociaż druga też nie jest taka zła. Jednak oficjalnie wolę pierwszą.


2. Jak długo wytrwałbyś w Głodowych Igrzyskach? Boże. Pewnie nie przeżyłabym bitwy przy Rogu Obfitości, ale przecież wszytko jest możliwe. Pewnie ukryłabym się gdzieś i modliła się o przeżycie.


3. Jaka najdziwniejsza rzecz zdarzyła się w książkach? Zmiechy -.- Dalej wzdrygam się kiedy ktoś o nich mówi. Jestem po prostu na nie dla mutowania biednych zwierzątek i wypuszczania je na biedne dzieci.


4. Jak dowiedziałeś się o Igrzyskach Śmierci? Wiąż się z tym dziwna historia. Pod koniec czwartej klasy podstawówki nasz wychowawca postanowił zrobić nam wieczór filmowy i puścił "Igrzyska Śmierci". Nie za bardzo wtedy ogarnęłam co się w ogóle tam działo (oglądaj z moja klasą, powodzenia) więc w domu obejrzałam jeszcze raz. I jeszcze raz. I jeszcze raz. A potem przeczytałam książki i wpadłam.


5. Jaki jest Twój ulubiony moment z całej serii? Nie wiem. Chyba wtedy kiedy Katniss i Gale się całują (#teamGale) albo moment śmierci Prim (nie, nie jestem zła czy coś).


6. Kto jest Twoim ulubionym bohaterem? Glimmer i Clove - nie mogę zdecydować, ale uwielbiam je. Tak po prostu.


7. W którym dystrykcie byś żył?
Chyba w trójce. Ogólnie lubię dziesiątkę, ale nie mogłabym zabijać krówek.


8. Co było dla Ciebie najbardziej emocjonującym momentem? Wszystko! Cała trylogia to jeden wielki pakunek emocji. Ale chyba wszystkie śmierci i pojedynki.


9. Gdybyś mógł wziąć na arenę jedną rzecz, co by to było? Nie mam bladego pojęcia. Pewnie wzięłabym coś głupiego i niepotrzebnego.


10. Co jest najbardziej złowieszczym planem jaki ktoś wymyślił w powieści? Plan Coin o zbombardowaniu dzieci! Przy tym Snow to grzeczny chłopczyk.


11. Czego najbardziej nie możesz doczekać się w filmie? Nie oglądałam jeszcze ostatniej części "Kosogłosa" i mam nadzieję, że się nie zawiodę :) Chcę, żeby nic nie pominięto.


12. Kto jest Twoim ulubionym czarnym charakterem? Glimmer i Clove - jak wyżej. Po prostu je lubię, a chyba zaliczają się do czarnych charakterów.


NOMINUJĘ:
Pati z http://my-life-by-patty.blogspot.com/
Alicję z http://recenzje-by-my.blogspot.com/

8 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi ;)
    Osobiście nie przepadam za serią "Igrzyska Śmierci", ale pierwsza część nie była taka zła...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominacje :)
    Mój post pojawi się w piątek.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tag, chociaż szczerze mówiąc za samymi Igrzyskami nie przepadam. Ale ekranizacje przełknęłam i nawet przyjemnie się je oglądało (chociaż Katniss co chwilę mnie denerwowała -,-').

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami była strasznie denerwująca, prawda?

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tag! Uwielbiam Igrzyska Śmierci!!!! Bardzo ciekawe odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń