czwartek, 5 maja 2016

"Dom Nocy. Zdradzona" P.C. Cast &Kristin Cast

CZEŚĆ!
 Dziś mam dla Was recenzję drugiego tomu serii Dom Nocy. Jeśli nie czytaliście recenzji pierwszego tomu to zapraszam tutaj ---> [LINK]. Teraz nie przedłużając zapraszam na II tom :)

Tytuł: Zdradzona
 Autor: P.C & Kristin Cast
Liczba Stron: 348
Wydawnictwo: Książnica




Co mówi okładka?
  Druga część DOMU NOCY. Zoey Redbird, adeptka w szkole wampirów, czuje, że wreszcie odnalazła swoje miejsce na ziemi. Została przewodniczącą Cór Ciemności i co ważniejsze, ma chłopaka... a nawet dwóch.
Tymczasem w środowisku zwykłych śmiertelników dochodzi do tragedii − ginie kilkoro nastolatków, a wszystkie tropy wiodą do Domu Nocy. Kiedy ludziom z jej dawnego otoczenia grozi niebezpieczeństwo, Zoey zaczyna sobie uświadamiać, że niezwykła moc, jaką została obdarzona, obraca się przeciwko jej najbliższym. Dziewczyna musi znaleźć w sobie dość odwagi, by stawić czoło najgorszemu – zdradzie.
 
Co ja mówię?
  
Śmierć, śmierć wszędzie
  W taj książce umarło tyle postaci, że już sama nie wiem kto żyje. Jeszcze ta dziwna organizacja nawiedzonych duchów zmarłych wampirów (chętnie dowiem się jaka jest tego poprawna nazwa). Ta książka jest po prostu cudowna. Zdecydowanie pobiła pierwszą część. Muszę dostać w swoje łapska trzecią część, bo chyba oszaleje z braku wampirów :3 Zakochałam się.

Zdrada, którą przewidziałam
 Po przeczytaniu tylu książek z łatwością wskazałam 2 osoby i była pewna, że jedna z nich okaże się zdrajcą - miała racje. Było zbyt pięknie, żeby to mogło trwać wiecznie. Co do reszty bohaterów - wciąż płaczę nad śmiercią jednej osoby. Jestem w żałobie na poziomie total maxi itp. Eh. Mam nadzieję, że ta osoba jeszcze się pojawi, bo kto tam wie panie Cast ;) Radzę bliżej przyjrzeć się Afrodycie, bo jej sekrety wychodzą na jaw.

Cud, miód i orzeszki
 Książka jest cudowna, wciągnęłam się bez reszty. Napisana świetnym językiem, zrozumiała,  ma przesłanie. Zaspokoi zarówno młodszych, jak i starszych czytelników.

Ocena punktowa:
9/10

6 komentarzy:

  1. Czytałam ją lata temu. Wtedy nawet przypadła do gustu. Teraz się uśmiecham na jej wspomnienie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością na dostawę 2 części :)

      Usuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA ♥ http://my-life-by-patty.blogspot.com/2016/05/7-lba-1.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tą serie do 7 tomu bp dalej dla mnie to była porażka eh. Ale pierwsze 3 czy 4 tomy były całkiem fajne :)
    Zapraszam na konkurs: https://onlybooks-jdb.blogspot.com/p/rozdanie.html?showComment=1462550502274

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ja sie nie zawiodę :)

      Usuń