wtorek, 5 kwietnia 2016

Girl Book TAG

 CZEŚĆ!
Ostatnio znalazłam mnóstwo fajnych TAGów, więc cały czas je dodaje, ale spokojnie. Inne posty też będą. Dziś zapraszam na Gril Book TAG. Zapraszam!




1. Troskliwa - postać, której nie można nie pokochać. 

Caroline z "Ogień i Woda" Victorii Scott. Wczoraj przeczytałam "Kamień i Sól" (recenzja wkrótce) i szczerze Carolina chyba bardziej troszczyła się o Dicka niż o siebie. To było super rozkoszne :)

2. Kumpela - postać z którą mogłabym się zaprzyjaźnić.

Kendra z "Baśnioboru" Barndona Mulla jest moją odpowiedniczką w książkowym świecie z ta różnicą, że je ne jestem wróżkokrewna. Myślę, że mogłabym też zaprzyjaźnić się z Annabeth oraz Piper z książek Ricka Riordana "Olimpijscy Herosi".

3. Kokietka - postać, która pojawia się zawsze w nieodpowiednim momencie. 

Zdecydowane Armanda Darcout z "Matta Hidalfa". Zawsze musi się wpatoczyć i zniszczyć plany Matta.

4. Rozpustna - postać myśląca tylko o sobie. 

Celeste Newsome z "Rywalek" Kiery Cass. Nic dodać, nic ująć.

5. Poprawna - postać, która musi mieć wszystko zaplanowane i przygotowane na każdą okazję. 

Hermiona Granger z "Harry'ego Potera". Po prostu plany, plany i jeszcze raz plany.

6. Zachwycona - postać zgadzająca się na wszystko, rzadko mająca swoje zdanie.

Peeta z "Igrzysk Śmierci" *ubiera zbroję anty-hejtową* jest według mnie dość ciapciowaty i cały czas przytakuje Katniss na każdym kroku. #teamGale *ściąga zbroję*

7. Lwica - postać, która ma zawsze wysokie wymagania i trudno ją czymkolwiek zadowolić. 

Od razu skojarzył mi się Eric z "Niezgodnej". Nienawidzę gościa :)

8. Agresywna - postać kick ass.

Dużo jest takich postaci, ale chyba ponad wszystko przewyższa się trener Hedge z "Olimpijskich Herosów", którego najczęstszym słowem wypowiedzianym w książce jest: "Giń!".

9. Zmienna - postać, która często zmienia uczucia. 

Ileż jest w książkach trójkątów miłosnych? :| Nienawidzę trójkątów miłosnych, więc zdecydowanie wybieram Oksę Pollock.

10. Zraniona - postać po przejściach.

Mogłabym wymieniać w nieskończoność, ale wybiorę Emillene Lavender z książki "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" (mam nadzieję, że nie pokręciłam tytułu ;P). Tyle ile ona przeszła... Ciarki mnie przechodzą na samą myśl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz