poniedziałek, 18 kwietnia 2016

30 pytań PJO challenge cz.2

CZEŚĆ!
 Część pierwsza pytań już za nami, więc czas na drugą turę. Jedziemy!
11. Śmierć, którą przeżyłaś najbardziej.
[SPOJLER] Luke, Silena, Bianca (ciekae czemu nazwałam tak dzieci Jacksonów w moim FF hmm...) :'( Moi kochani bohaterowie. 
12. Najbardziej wzruszający moment.
"Rodzina Luke. Pamiętasz?"

"- To jest to miejsce. [...] tu współzawodnictwo się rozpoczęło .
- I tu współzawodnictwo się kończy. Kocham cię, Mądralińska."


13.Najzabawniejszy moment.

"- Fai, wstawaj. Chętnie trzasnęłabym cie w tę twoją śmieszną buźkę, ale nie jestem w stanie ruszyć się z łóżka.
- Babcia?
- Tak, mój ty głupi wole! [..]
- To miał być sarkazm Fai Zhang?
- Tak, babciu.
 - To dobrze. Może jeszcze coś z ciebie będzie.
[...]
- Chcą cię upiec i zjeść. To głupie, na pewno smakujesz okropnie.
- Dzięki, babciu."
Babcia Franka wymiata :D
14. Ulubiony cytat.
Kurde, jest ich wiele, ale moje ulubione to te, które już wypisałam oraz:
"- Jak długo już szukasz swojego chłopaka?
- Trzy doby, sześc godzin i dwanaście minut."


15. Ulubiony opiekun obozu.
Chejron!
16. Najbardziej zaskakujący moment.Wieeeeeeeeeele ich było. Aż szkoda klawiatury na wypisywanie, bo zajęłoby to całą wieczność. Powiem tak - całe serie to najbardziej zaskakujące momenty.
17. Ulubiona walka/bitwa/potyczka.
Ta z gigantami pod koniec "Krwi Olimpu", gdzie pomagali im bogowie. to musiało efektownie wyglądać. Oraz ta o Olimp pod koniec "Ostatniego Olimpijczyka".
18. Postać, którą lubią wszyscy oprócz ciebie.
Rachel Elizabeth Dare. Nope.
19. Postać, którą lubisz tylko ty.
Nie ma takiej postaci, której nie lubi nikt, ale mało osób lubi Clarisse la Rue, a ja ją uwielbiam.
20. Ulubiona część.
Ugh. nie mam pojęcia, ale chyba "Dom Hadesa" i "Krew Olimpu".
C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz