niedziela, 17 kwietnia 2016

30 pytań PJO challenge cz.1

CZEŚĆ!
 Nie samymi recenzjami człowiek żyje, więc postanowiłam zrobić challenge odnoszący się do mojego głównego fandomu, czyli Herosów. Podzieliłam go na 3 części po 10 pytań. Mam nadzieję, że takie urozmaicenia Wam się spodoba. Z tych serii zrecenzowałam "Zagubiony Heros" [KLIK] oraz "Syn Neptuna" [KLIK]. Zapraszam na część pierwszą!


1. Ulubiona postać.
Eh. Głupie pytanie. Nico di Angelo i Leo Valdez. Nie umiem wybrać, po prostu nie umiem.
2. Obóz Jupiter czy Obóz Półkrwi?
Oczywiście CHB! Rzymianie i ich CJ to barbarzyńcy. Oczywiście też ich lubię, ale ich metody. Eh. Szkoda gadać. #teamGreek
3. Boski rodzic.
Pozwolicie, że wkleję zdjęcie mojej koszulki, która wszystko wyjaśni:
4. Najbardziej znienawidzony heros.
Octavian oczywiście. Jeśli ktoś go lubi, znajdę dla niego specjalne miejsce w szpitalu psychiatrycznym.
5. Najbardziej znienawidzony Bóg.
Myślę, że Ares. Jego dzieci są spoko, ale to co on wyprawia przechodzi boskie pojęcie.
 6. Kandydat na ojca roku.
Nie wiem czy to sarkazm czy nie, ale tak na serio, myślę, że Hades. Definitywnie Hades. Chyba jako jedyny w miarę troszczył się o swoje dzieci.
"Moje dzieci zwykle nie są szczęśliwe. Chcę, żebyś był wyjątkiem."
7. Kandydat na matkę roku.  
Sally! Pewnie chodziło o Boginię, ale ja i tak dam mamę Percy'ego. Była najlepszą matką w całej serii ♥
8. Ulubiony parring.
Ekhm... Percabeth (któż by się spodziewał) oraz Reynico *czekam na hejty*.
9. Znienawidzony parring.
Jason + Nico. Który idiota to wymyślił?!
10. Najbardziej pokręcona przepowiednia.
Wszystkie były tak rąbnięte jak nwm co, wiec się nie zdecyduję.
C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz