wtorek, 19 kwietnia 2016

20 faktów o mnie

CZEŚĆ!
 Dziś zapraszam na coś, co pozwoli Wam bliżej mnie poznać, czyli TAG 20 faktów o mnie. Mam nadzieję, że nie będę przynudzać. Zapraszam!

1. Mam na imię Zuzia (Wow! Nikt się nie zorientował).
2. Mieszkam w województwie Śląskim.
3. Mam młodszego brata Borysa (niestety).
4. Mam psa rasy shih-tzu, który wabi się Leo (nie Leon!).
5. Mam włosy w kolorze ciemnego blondu.
6. I niebieskie oczy z żółto-zielonymi przebłyskami.
7. Uwielbiam Fall Out Boy i Imagine Dragons.
8. Moje ulubione książki to seria "Olimpijscy Herosi", "Eleonora i Park" oraz "Byliśmy Łgarzami".
9. Uwielbiam fantasy i przygodówki.
10. Chodzę do gimnazjum.
11. Moim ulubionym przedmiotem jest polski, a najmniej ulubionym chemia (po co to komu?).
12. Uwielbiam biegać.
13. Kocham rysować (kiedyś może wstawię jakieś prace).
14. Mój ulubiony smak lodów to czekolada z nutką mięty.
15. Mogłabym w nieskończoność jeść marcepan *__*
16. Oglądam kreskówki (tak, wolę obejrzeć porządne produkcje niż coś typu "Szkoła" czy "Trudne Sprawy" możecie się śmiać), a moimi ulubionymi są Lego Ninjago, Miraculous Ladybug (tylko z francuskim dubbingiem ♥) oraz Kroniki Xiaolin.
17. Chciałabym kiedyś wydać książkę.
18. Nienawidzę marchewki, miodu i ananasa (jak ludzie mogą to jeść?).
19. Na yt najczęściej oglądam Reziego, Więcej Książków, MaryKateAn i MagdalenęMarięMonikę.
20. Chyba mi jako jedynej osobie na świecie nie podobało się "Gwiazd Naszych Wina" i "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" z czego można wywnioskować, że lubię ksiażki dynamczne, przygodowe, fantasy. Książki w których COŚ SIĘ DZIEJE, ale nie pogardzę też kryminałami dla młodzieży.

Chcecie kolejną 20 faktów?
:)

6 komentarzy:

  1. Jestem nowa na Twoim blogu, nowa czytelniczka i na pewno zostanę na dłużej, bo straaaaasznie Cię polubiłam!
    Fajnie się coś o Tobie dowiedzieć. ^^
    I mam nadzieję, że to takie marzenie, wydania książki się spełni bo chciałabym przeczytać coś twojego autorstwa. ♥
    Chcę kolejne 20 faktów o Tobie. B'|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww *__* Dziękuję :) Na razie musisz się zadowolić fanfiction, ale spoko - poczekamy zobaczymy

      Usuń
  2. O ty!!! Jak można nie lubić chemii? Przecież to zaraz koło hiszpańskiego najlepszy przedmiot forever.
    Moja koleżanka nie mogła przebrnąć przez Papierowe miasta, po jej opinii stwierdziłam nigdy nie sięgnąć po Greena.
    Też chodzę do gimnazjum, pjona!
    Pozdrawiam,
    -A

    OdpowiedzUsuń
  3. Gimbazjum, moim drodzy gimbazjum XD Są Gimby to i gimbazjum *-* <-- też tam jestem XDDD
    Są na tym świecię ludzie, którzy nie lubią chemi, Cudownie! Przynajmniej nie jestem sama :3
    Jeśli chodzi o twórczość Gteena to obczaiłam tylko 19 razy Kathrine i powiem szczerzę - niby fajna książka, ale jest o wszystkim i o niczm. Po prostu nie ma fabuły. Jest 2 kolesi - całkiem spoko ziomki. Okej, co dalej. Jeden z nich umawia sié tylko z Kathrine. Dobra coś jeszcze...no właśnie nic. Koniec polega na tym że ma dziewczyne o innym imieniu. No szok. Straszne. Jak tak można? XD
    Co do papierowych miast i gwiazd naszych wina to...rzygam takimi ksiąrzkami. Nie cierpię tego typu „dzieł". Moim ulubionym typem jest mocny kryminał albo triller. No oczywiście na pierwszym miejscu mam mangi i co za tym idzię anime, ale o tym cicho sza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie czytałam/oglądałam mang ani anime, ale chyba się w sobie zbiorę i wreszcie jakieś obejrzę, bo wszyscy polecają :)

      Usuń