piątek, 4 marca 2016

♥ Ulubieńcy lutego ♥

CZEŚĆ!
 Witam Was bardzo serdecznie w Ulubieńcach! Jej! W tym miesiącu miałam duuuuużo ulubieńców, ale w końcu udało mi się wybrać tych najlepszych. Zapraszam!
 

1. Spożywczy ulubieniec.
  Pizza z owocami morza.

2. Muzyczny ulubieniec.
Piosenka totalnie w moim stylu ♥

3. Filmowy ulubieniec.
Nie obejrzałam nic nowego, więc ulubieńcem zostaje film "Harry Potter i Insygnia Śmierci"

4. Kosmetyczny ulubieniec.
  Duet "Like an unforgettable kiss" rozświetlacz i róż.

5. YouTube-owy ulubieniec.

6. Sucharowy ulubieniec.
Twarz Voldemorta jest tak płaska jak cycki mojej koleżanki z klasy
*padłam*

7. Książkowy ulubieniec.
"Gra w Kłamstwa"
Sara Shepard

A JACY SA WASI ULUBIEŃCY?

1 komentarz:

  1. Muzyczny to "I get to love you" - Ruelle. A książkowy to "plaga samobójców".
    Jedzenie brak, filmów nie oglądałam za dużo, kosmetyków nie używam. A suchar serio dobry.
    Zapraszam do mnie na bloga.

    OdpowiedzUsuń