czwartek, 17 marca 2016

LubimyCzytać.pl Book TAG

Cześć!
 Na blogu dawno nie było tagu, więc dziś przygotowałam dla was tag na podstawie portalu internetowego lubimyczytac.pl. Link do mojego profilu macie w kolumnie. Zapraszam na TAG!


 
 1. Jaka książka została ostatnio odznaczona jako "przeczytana"?
 Obecnie jest to książka "Każdego dnia", ale z datą dodania tego postu będzie to chyba "Panika".

 2. Co obecnie czytasz?
 "Panikę" Lauren Oliver.
 3. Co ostatnio odznaczyłaś jako "chcę przeczytać"?
 "Biała Róża" Amy Ewing.
 4. Co planujesz przeczytać jako następne?
 
Nie mam zbytnich planów, ale chyba przeczytam w końcu "Kamień i sól" Victorii Scott.

 5. Czy używasz systemu gwiazdek?
 Na LubimyCzytać owszem, ale na blogu stosuję punkty.
 6. Czy bierzesz udział w tegorocznych challenge'ach?
 Biorę udział w challenge'u "Przeczytam tyle ile mam wzrostu" moje postępy możecie obserwować w zakładce "Challenges".
 7. Czy masz swoją listę życzeń na LubimyCzytać.pl?
 
Oczywiście, kto nie ma?

 8. Jak książkę planujesz kupić jak następną?
 I tu znów pojawi się "Kamień i Sól", ale mam tez zamiar zaopatrzyć się w 3 i 4 część The Lying Game.
 9. Czy masz ulubione cytaty na LubimyCzytać.pl?
  Nie mam, ale chciałabym dodać, po prostu zawsze zapominam.
 10. Jacy sa twoi ulubieni autorzy na LubimyCzytać.pl?
 Rick Riordan, Sara Shepard, Suzanne Collins, Brandon Mull, J.K Rowling, Samantha Shannon, Kiera Cass.
 Czy jesteś w jakiś grupach na LubimyCzytać.pl?
 Tylko w grupie "Konkursy".
 Dzięki za przeczytanie i do zobaczenia!

UWAGA!
Założyłam Wattpada z autorskim opowiadaniem - [LINK]

1 komentarz:

  1. Z punktem 9 mam tak samo:) Jest tyle fajnych cytatów, ale zawsze zapominam je pododawać

    OdpowiedzUsuń