wtorek, 1 marca 2016

FanGirl TAG z Mysterious Girl

Cześć!
 Dziś razem z Patrycją z bloga my-little-world-mysterious-girl.blogspot.com mamy dla Was FanGirl TAG! Mam nadzieję, że Wam się spodoba!




 1. Kim jest dla ciebie Fangirl?
 Zuzia: Dla mnie Fangirl to osoba, która jest zafascynowana (coś typu psychofanka) osobą, książką, filmem, zespołem itp. Ma zdjęcia w pokoju, pisze fanfiction itp.
 Pati: Fangirl jest dla mnie baaaaardzo wielką fanką.

 2. Twój fandom/fandomy?
 Zuzia: Mam wypisać wszystkie? O Bogowie! Herosi, Potterhead, Trybuci, Niezgodni, Baśniobór, Matt Hidalf, Oksa Pollock, Rywalki, Ogień i Woda, Narnia, Czas Żniw, Gra w Kłamstwa, Byliśmy Łgarzami, ♥ FOB ♥ The Fold, Little Mix, Fifth Harmony, Katty Perry. Więcej? Oczywiście, ale wymienię tylko te najważniejsze.
 Pati: Bambino, belieber, directioner, potterhead, trybuci.

 3.Kiedy i od czego zaczęła się twoje przygoda z fandomem? (Wybierz jeden)
 Zuzia: Od Potterhead. J.K.Rowling zawdzięczam całą moją przygodę z czytaniem.
 Pati: Nie wiem "P

 4. Jakie jest twoje najmilsze wspomnienie związane z tym fandomem?
 Zuzia: Nie mam pojęcia. Chyba stonki na facebooku i możliwość spojlerowania Patrycji :)
 Pati: NIE MAM WSPOMNIEŃ ZWIĄZANYCH Z FANDOMEM!

 5. Fandom/Fandomy z których wyrosłaś/opuściłaś?
 Zuzia: Fani Kronik Archeo. Dalej lubię te książki, ale jestem już na nie za stara :(
 Pati: R5 family.

6. Twoje OTP?
 Zuzia: Rly? Jedno? Niech będzie Percabeth ♥
 Pati: Peetniss ♥

 7. Twój fandomowy mąż/chłopak?
 Zuzia: Znou pół postu wymieniania :P Nico di Angelo, Percy Jackson, Leo Valdez, Luke Castella, Gus Bellanger, Draco Malfoy, Guy Chambers, Aspen Leger, Maxon Schreave, Gale Hawthorne, Seth Sorenson, Matt Hidalf, Tobias Eaton, Książe Kaspian, Ethan Landry (pewnie kogoś pominęłam jak zwykle :( ).
 Pati: Justin, Draco, Leondre.

 8. Gdybyś miała okazję spotkać się z Twoją ulubioną postacią fikcyjną/celebrytą, co byś im powiedział? 
  Zuzia: Stałabym jak skamieniała i gapiła się w nich tępo. Nie, żartuje! "Nico! Jesteś najlepszym bohaterem książkowym jakiego kiedykolwiek poznałam. Zostań moim mężem, proooosze!".
 Pati: Hej, mogę zrobić sobie z tobą zdjęcie! I autograf! * dałabym mu akt małżeństwa czy coś tam i poprosiła o autograf*

 9. Czy zdarzyło Ci się, że ktoś Cię krytykował/wyśmiał z powodu lubienia czegoś. Co chciałabyś powiedzieć takim osobom? 
Zuzia: Nie spotkało mnie to. Kilka razy kiedyś w szkole wołali na mnie Hermiona, ale to chyba raczej na plus ;)
 Pati: Nie zdarzyło mi się to.

 10. Udało Ci się kogoś zarazić? 
 Zuzia: Patrycję *__*
 Pati: Nope.

NOMINUJĘ:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz