poniedziałek, 14 marca 2016

DailyBlog - Recenzja dla Księgarni Autorskiej

Cześć!


 Dziś znów DailyBlog. Ostatnio byłam w Księgarni Autorskiej i poproszono mnie o napisanie recenzji jednej z nowszych książek wydawnictwa Znak (Moondriwe, Otwarte). Oczywiście z chęcią się zgodziłam i tak oto moja recenzja wisi koło kasy :) Oczywiście są to fragmenty recenzji dostępnej na blogu, więc możecie przeczytać całą, jeśli chcecie. Na zdjęciach moje włosy wyglądają na żółte. W rzeczywistości takie nie są. Oświetlenie i jakość sprzętu bardzo pogorszyła zdjęcie. Zrobiłam jeszcze kilka innych zdjęć w tej księgarni - jest prześliczna. Urządzona na wzór domu, po prostu cudowna. Istnieją takie cztery - w Warszawie, w Sanoku, w Jastrzębiu - Zdroju i we Wrocławiu. Polecam. Mają pyszne ciasteczka i gorącą czekoladę ♥ 




Mój ulubiony dział - młodzieżowy i fantastyka ♥




Wanna! ♥




2 komentarze:

  1. Gdyby była taka w Lublinie to bym pojechała... Może kiedyś przy okazji tam zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz piszę dla nich recenzję"Panika" :) polecam

      Usuń