wtorek, 22 marca 2016

7 Grzechów Głównych Book TAG

CZEŚĆ!
 Znów TAG? Czemu nie? Dziś trochę inny tag, który od razu mnie zaintrygował. Zapraszam!

Najtańsza to: "Dziewczyny z Olimpu. Kryształowe łzy". Kupiłam tą książkę na wakacjach nad morzem w takich wielkich białych namiotach z książkami. uwielbiam takie miejsca *__*
Najdroższa to: "Skazani" Alice Hill, która nie ma okładki, bo mój kochany pies mi ją odgryzł. Nie polecam.

 


Na 100% Rick Riordan. Uwielbiam go za wszytko, ale nienawidzę za niektóre momenty w jego książkach. Aż miałam ochotę kogoś serio udusić. Takich rzeczy się nie robi swoim czytelnikom, ale i tak go uwielbiam ♥


Zdecydowanie "Czas Żniw" Samanthy Shannon. Totalnie to zmaściłam, przez moje "Nie chce mi się." i "Później". Ale w końcu się zmusiłam (serio) i przeczytałam.


Chyba logikę (najpierw myśli, potem działa), nieprzewidywalność, tajemniczość, zaradność, przystojność (jeśli można to uznać za cechę), odpowiedzialność, romantyczność.


Tu są trzy rodzaje: "Harry Potter", którego przeczytałam około 12 razy (pod rząd!), "Olimpijscy Herosi" (których mogę czytać nawet 1 000 000 000 itd. razy) oraz "Baśniobór", który kochaaaam!


Chyba o żadnej. Nie chcę brzmieć jak "inteligentny czytelnik". Uważam, że sama jestem dość inteligenta bez wspominania o jakiejś książce. Ale jeśli już miałabym coś wybrać to chyba "Byliśmy Łgarzami" oraz "Gwiazd naszych Wina", ze względu na poruszane w nich tematy.


Wymieniać? Nie... Zajrzyjcie na lubmyczytac.pl

DZIĘKI ZA PRZECZYTANIE DO NASTĘPNEGO POSTA!

2 komentarze:

  1. Znam ten Tag, wykonywałam go u siebie na blogu :)

    -- http://world-chinese-rat.blogspot.com/2015/12/tagi-w-dziwnym-swiecie-5-seven-deadly.html --.

    Tobie wyszedł bardzo ciekawie. Muszę przyznać, że najtrudniejszym grzechem (punktem) był drugi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na bloga: http://recenzje-by-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń