wtorek, 23 lutego 2016

Top 5 zagranicznych pisarzy

Cześć!
 Chyba każdy ma swoich ulubionych autorów książkowych. Niektórzy wolą polskich inni zagranicznych. Ja osobiście lubię i tych, i tych, więc podzieliłam to na dwie części: autorzy zagraniczni i autorzy polscy. Dziś mam dla Was autorów zagranicznych. Zapraszam.


MIEJSCE PIĄTE


Suzanne Collins

Ulubiona książka autorki: Igrzyska Śmierci
Bardzo lubię Suzanne Collins i teraz poluję na jej serię dla młodszych czytelników o Gregorze. Mam nadzieję, że okaże się ona tak dobra jak Igrzyska, które uwielbiam.

MIEJSCE CZWARTE





Joanne Kathleen Rowling

Ulubiona książka autorki: Harry Potter
J.K.Rowling byłą pisarką, którą polubiłam jako pierwszą i mam do niej straszny sentyment, więc musiałam umieścić ją na tej liście. Po prostu musiałam.

MIEJSCE TRZECIE




Brandon Mull

Ulubiona książka autora: Baśniobór
Brandon Mull ma również wiele innych książek, które uwielbiam, np.: "Wojna Cukierkowa", która toczyła zawzięty bój z "Baśnioborem" o pozycje ulubionej książki tego autora. Świetnie pisze, choć tytuły jego książek są strasznie dziecięce.

MIEJSCE DRUGIE




Sara Shepard

Ulubiona książka autorki: Gra w kłamstwa
Kto nie zna słynnej autorki "Pretty Little Liars"? Szczerze? Pretty Little Liars nie wciągnęło mnie tak jak Gra w Kłamstwa, ale przyrzekam, że kiedyś przeczytał całe PLL. Recenzja GWK wkrótce.

 *fanfary*
 
MIEJSCE PIERWSZE


Rick Riordan

Ulubiona książka autora: Olimpijscy Herosi
Jeśli ktoś spodziewał się E.Lockharta albo S.Shannon to był w błędzie. Rick Riordan połączył w swoich książkach wszystko co kocham - mitologię, magiczne moce i nadprzyrodzone stworzenia. Po prostu książka idealna. I chodź Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy to książka napisana bardziej dziecinnym językiem, seria Olimpijscy Herosi wbiła mnie w podłogę. Musze jeszcze "upolować" Kroniki Rodu Kane oraz Magnusa Chase.

A jaka jest Wasza Top 5 pisarzy zagranicznych?

    

  

4 komentarze:

  1. Nie czytałam książek dwóch ostatnich autorów. Zobaczymy może przeczytam.

    U mnie:
    5. Susan Collins
    4. Gayle Forman
    3. Cassandra Clare - przeczytałam dopiero jedną jej książkę, ale już pokochałam jej książki
    2. J. K. Rowling i J.R.R. Tolkien
    1. Kiera Cass

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam dać Kierę Cass, ale jednak ustąpiłam. Jednak Rywalki są świetne ♥ A Gayle Forman (bez obrazy) ale nie cierpię. Jej książki są za mało... zaskakująca. Lube wybuchy, bitwy itp. ♥TOLKIEN♥

      Usuń
  2. 1. Tolkien
    2. Schmitt
    3. Martin
    4.Druon
    5.Joansson

    Tak by wyglądała moja lista :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe :) Muszę przeczytać tych, których nie znam :D

      Usuń