wtorek, 5 stycznia 2016

♣ Ulubieńcy grudnia ♣

Cześć!
Dziś ulubieńcy! Jej! Zapraszam na moje grudniowe perełki.



1. Spożywczy ulubieniec.
  Pierniki!
Święta bez pierników się nie odbędą, prawda?
2. Muzyczny ulubieniec.
One Direction
3. Filmowy ulubieniec.
 "Następcy" Disneya
Razem z moim bratem obejrzeliśmy już 3 razy.
Fajny film.
4. Kosmetyczny ulubieniec.
  Podkład do twarzy z essence "All about matt".
Świetny kolor i krycie - polecam!
5. YouTube-owy ulubieniec.
Szalony gamer!
Uwielbiam jego "The Forest".

6. Sucharowy ulubieniec.
W liceum na lekcji polskiego uczniowie piszą wypracowanie, które ma zawierać: wątek religijny, watek historyczny, wątek miłosny i wątek sensacyjny.
Wszyscy uczniowie piszą pracowicie już pół godziny, tylko jeden Karolek rozsiadł się wygodnie i patrzy w sufit.
- Karolek, czemu nie piszesz? - pyta nauczycielka.
- Ja już napisałem - odpowiada Karolek.
- To jest niemożliwe - dziwi się nauczycielka - przeczytaj wszystkim na głos co napisałeś.
- "Mój Boże (wątek religijny) - rzekła hrabina (wątek historyczny) jestem w ciąży (wątek miłosny), ale nie wiem z kim (wątek sensacyjny)."

7. Książkowy ulubieniec.
"Ogień i Woda"
Victoria Scott

A tak z innej beczki, jutro mam urodziny!
*______*

Wszystkiego Najlepszego dla mnie !
:) ♥ :)

1 komentarz:

  1. Suchar oczywiście najlepszy. Odpowiedziałam na wezwanie, link podaję tutaj:

    -- http://world-chinese-rat.blogspot.com/2016/01/tagi-w-dziwnym-swiecie-6-tea-book-tag.html --.

    OdpowiedzUsuń