sobota, 9 stycznia 2016

Top 5 moich zauroczeń książkowych

Cześć!
Czy tylko ja, czytając jakąś powieść, znalazłam tam mężczyznę swojego życia? Chyba nie tylko ja :) Dziś przedstawiam Wam Top 5 moich zauroczeń książkowych. Zapraszam!


Miejsce 5


Aspen Leger / Maxon Schreave
"Selekcja" Kiera Cass

Czemu wypisałam i Maxona i Aspena? Nie mogę się zdecydować. Jeśli połączyłoby się ich razem powstałby mężczyzna idealny ♥ A wy wolicie Maxona czy Aspena?

Miejsce 4


Gale Hawthorne
"Igrzyska Śmierci" Suzan Collins

Nie Peeta, nie Finnick, a Gale! ♥ Wiem, że pewnie teraz naskoczą na mnie wszystkie fanki Peety, ale według mnie jest (przynajmniej na początku) trochę ciotowaty i niesamodzielny. Oczywiście lubię go, ale wolę Gale'a. #teamgaleforver


Miejsce 3


Draco Malfoy
"Harry Potter" J.K.Rowling

Żeby było jasne. Wole dobrą stronę mocy, ale jakoś. Nie wiem, ale według mnie Draco jest lepszy od ciapowatego Rona czy  głupiego (bez urazy dla fanów) jak but Harry'ego. Oczywiście lubię też bardzo Cedrika Diggory'ego, ale Draco wygrywa.

Miejsce 2

Guy Chambers
"Ogień i Woda" Victoria Scott

Chociaż przeczytałam tylko jedną książkę z jego udziałem i jest dla mnie trochę nieznajomy, to i tak jest po prostu idealny. Zbudowany trochę ze stereotypów, ale i tak naprawdę pokazał na co go stać ♥

Miejsce 1


Luke Castellan 
"Percy Jackson i bogowie olimpijscy" Rick Riordan

 No i mamy zwycięzcę! Luke jest po prostu the best! Uwielbiam go! Szkoda mi trochę, że nie pojawia się w "Olimpijskich Herosach". To co zrobił dla Annabeth i Thalii. Nie wiem czemu pociągają mnie czarne charaktery lub odrzuceni kochankowie, ale jakoś tak mam. I ten cytat:
 
♥"Rodzina, Luke. Pamiętasz?"♥

A jaki jest wasz top 5?
Chętnie poznam wasze zauroczenia. 

5 komentarzy:

  1. Ja też lubię Draco. Uważam, że nie każda postać negatywna z filmu czy książki nie musi być skazana na wyklęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę Maxona xD cieszę się, że odpowiedziałaś na moją nominację do Tea Book Tag. Czy nie obrazisz się, jeśli podobny post pojawi się na moim blogu?
    Pozdrawiam, Atari.
    http://atari-avangarda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się nie obrażę :) Również pozdrawiam

      Usuń
  3. jeju jaki cudowny top5 ♥
    jeśli chodzi o Aspena/Maxona to jak na razie dopiero przeczytałam pierwszą część tej serii i tak jak ty nie mogę się zdecydować,który lepszy :O masz zupełna rację-gdyby ich połączyć byłoby idealnie ♥
    "trochę ciotowaty" hahhahahahahahahahahahahaha ♥ to wygrało xd kocham cie serio ♥ a nawet nie trochę tylko bardzo ciotowaty i nadal nie mogę zrozumieć skąd jest tylu fanów peety ._. #teamgale4ever (chociaż najbardziej lubie finnicka ♥)
    Malfoy ♥ Guy ♥
    a percyego nie czytałam ani nie oglądałam więc o Castellanie nie mogę się wypowiedzieć :c
    jeśli chodzi o moje top 5 to hmm... nie mam pojęcia bo jestem okropnie kochliwa i w każdej książce znajdę sobie męża lub dwóch (lub dziesięciu) i strasznie ciężko ograniczyć mi sie tylko do pięciu :(
    jeśli już bym musiała to na pewno znalazłby się tam Holder z Hopeless,Levi z Fangirl,Noah z Mary Dyer,Warner z Dotyku Julii i Will z Diabelskich maszyn ♥
    pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zaktualizować tą listę xDD Teraz trochę się pozmieniała

      Usuń