niedziela, 3 stycznia 2016

Świąteczny "level up" w mojej biblioteczce!

Cześć!
 Witajcie, kochani w poście, w którym będę pokazywała książki, które dostałam na święta. Jest to coś w rodzaju haula, ale książkowego. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. I przy okazji życzę Wam szczęśliwego nowego roku 2016! Żebyście dostali więcej książek i zakochali się w przystojnych książkowych bohaterach i ślicznych bohaterkach.


Co dostałam?
Otóż moja półka zapełniła się takimi książkami:
- "Królowa i Faworytka" Kiera Cass

Książka uzupełniająca moją serię "Selekcja" (z której jestem naprawdę dumna). Opowiada ona o eliminacjach królowej Amberly, Marlee i nawet posiada krótkie opowiadania o Celeste, Kriss, Elise, Natalie i "Jedyna. Po epilogu". Obowiązkowa pozycja każdego fana Rywalek.

- "Ogień i Woda" Victoria Scoot

Jedna z lepszych książek, jakie czytałam. Naprawdę świetna. Polecam. Możecie się spodziewać za niedługo recenzji. Opowiada ona o Piekielnym Wyścigu po lek dla bliskiej osoby. A zwycięzca może być tylko jeden.
- "Papierowe Miasta" John Green

Co prawda już czytałam i oglądałam, ale i tak uwielbiam historię Margo  i Quentina. Tylko ta (i w Śnieżną Noc) powieść Johna Greena mi się podobała pośród jego twórczości. Margo ucieka z domu zostawiając za sobą tajemnicze wskazówki swojemu staremu przyjacielowi - Q.
- "Czas Żniw" Samantha Shannon

Książka, która wciągnęła mnie w siebie i nie wypuściła aż do ostatniego słowa.
Spodziewajcie się recenzji.

- "Czas Żniw. Zakon Mimów" Samantha Shannon

Patrz wyżej.
Nie będę się powtarzać.

- "Jak znaleźć faceta w wielkim mieście" Melissa Pimentel
  
Książka kupiona zupełnie przypadkowo na wyprzedaży. Ciekawe co zaprezentuje :)

To już wszystko.
A wy? Co dostaliście na święta? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz