niedziela, 6 grudnia 2015

☻Ulubieńscy Listopada☻

Cześć!
Listopad minął jak z bicza strzelił, a ja mam dla Was ulubieńców ♥ Zapraszam!


 
1. Spożywczy ulubieniec.
 W listopadzie nie odkryłam niczego nowego, ale jadłam  moje ukochane sushi, więc to ono będzie spożywczym ulubieńcem. 

2. Muzyczny ulubieniec.
Najlepsza piosenka na świecie. Uwielbiam ją ♥

3. Filmowy ulubieniec.
Oczywiście nic innego jak: KOSOGŁOS cz.II.

4. Kosmetyczny ulubieniec.
 Pomadki nawilżające. Zaczął sie okres pękających ust. 

5. YouTube-owy ulubieniec.
Uwielbiam jej parodie i śmieszne filmiki.
Kocham!

6. Sucharowy ulubieniec.

Idzie blondynka ulicą, śmieje się, a co chwilę macha ręką. Zaciekawiony policjant pyta:
- Dlaczego pani się śmieje?
- Bo opowiadam sobie kawały.
- A dlaczego pani co chwilę macha ręką?
- Bo niektóre już znam!
^
Coś się zepsuło i nie mogę pisać normalną czcionką, wybaczcie.

7. Książkowy ulubieniec.
"Tajemny Ogień"
C.J.Daugherty
Recenzja wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz