wtorek, 1 grudnia 2015

"Saga Ognia i Wody. Gniewna Fala" Jennifer Donnelly

Cześć!
Tak jak obiecałam dziś recenzja drugiej części książki "Wielki Błękit". Zapraszam! 1-szy grudzień JEJ *.* ! Ja mam wyczucie!

Tytuł: Saga Ognia i Wody. Gniewna Fala. 
Autor: Jennifer Donnelly
Liczba Stron: 360
Wydawnictwo: Zielona Sowa

Co mówi okładka?
   Serafina, Neela, Ling, Ava, Becca i Astrid, Syreny z Sześciu Syrenich Królestw, rozrzuconych po wszystkich morzach i słodkowodach, zostały wezwane przez Babę Vraję - rzeczną czarownicę. Od niej dowiedziały się o sobie niesamowitej prawdy - są potomkiniami Sześciorga Władców, największych magów w historii, którzy rządzili imperium Atlantydy. Po upływie setek tysięcy lat pierwotne zło, które doprowadziło do ruiny Atlantydę, powróciło i zagraża całemu Królestwu Syren. Tylko następczynie Wielkich Władców mogą stawić czoła bestii, muszą jednak odnaleźć pradawne magiczne talizmany. Serafina uważa, że jej talizman jest ukryty na wraku statku. Kiedy próbuje przedostać się na wrak, dostrzega patrol bandyckich zdrajców, którym dowodzi ktoś bardzo bliski jej sercu… Syrena jest załamana, a krótka chwila zawahania i rozterki będzie katastrofalna w swoich skutkach.
Co ja mówię?
  Książka tak dobra jak pierwsza co rzadko się zdarza. Twierdzę, że autorka się przyłożyła. Historia syren nabiera mroczniejszych obrotów. Zdrada najbliższych, utajnione śluby i rodzice niedowiarki. To wszystko i jeszcze więcej niszczy Serafinę oraz Neelę od środka. Nie mamy pojęcia co się dzieje z Astrid, Beccą i Avą, a o Ling autorka wspomina tylko w ostatnim rozdziale, który wprowadził mnie w totalne osłupienie. Nie będę spojlerować, chociaż bardzo by chciała! UGH! Donnelly tak bardzo namieszała w życiu syren, że sama nie wiem już kto jest po stronie dobra czy zła, ile w ogóle jest stron i czy ta zła to faktycznie ta zła?

Ocena punktowa:
7/10


2 komentarze:

  1. Ja z chęcią dałabym szansę tej pozycji, zakończenie może być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń