poniedziałek, 28 grudnia 2015

"Pojedynek" Marie Rutkoski

Cześć!
Na początku Wesołych (spóźnionych) Świąt! Niech pod choinką nie zabraknie książek!
Dziś mam dla Was recenzję ostatnio dość znanej na booktube i bookblogach książki. Zapraszam!

Tytuł: Niezwyciężona. Pojedynek
Autor: Marie Rutkoski
Liczba Stron: 380
Wydawnictwo: Feeria Young
 
Co mówi okładka?
  Nigdy nie mieli być razem. 17-letnia Kestrel, córka generała, prowadzi ekstrawaganckie życie i cieszy się wieloma przywilejami. Arin nie ma nic poza koszulą na grzbiecie. Kestrel jednak, pod wpływem impulsu, podejmuje decyzję, która nieodwołalnie związuje ich ze sobą. Chociaż oboje próbują z tym walczyć, nie mogą nic poradzić na to, że rodzi się między nimi miłość. W imię bycia razem muszą zdradzić swoich ludzi… a w imię lojalności krajowi muszą zdradzić siebie nawzajem.
Co ja mówię?
  Książka bardzo dobra. Okładka przepiękna, chociaż włosy tej dziewczyny są tak średnio uczesane. Fabuła niebanalna. Jeden lud podbija drugi, szpiedzy, zdrada, niemożliwa miłość, bunt. Wątek miłosny w tej książce przewidywałam od samego początku, gdy tylko zaczęłam czytać. Bohaterowie fajni, ale do ideału trochę im brakuje. Kestrel - córka generała, która nie chce być taka jak ojciec - lekko oklepane. Arin - zbuntowany niewolnik - również było. Książka nie zaskakiwała mnie w ogóle aż do momentu buntu. Wtedy postać Arina spodobała mi się bardziej, a postać Kestrel wręcz przeciwnie. Historia miła i spokojna do czasu... Bardzo polecam. Myślę, że zasługuje na 8 punktów.
Ocena punktowa:
8/10

4 komentarze:

  1. Marzy mi się ta książka, uwielbiam fantasy :)
    Pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Intryguje mnie ta książka, ale wciąż nie mam czasy jej przeczytać.

    Pozdrawiam, Melomol :)

    OdpowiedzUsuń