wtorek, 8 grudnia 2015

LBA #1 Łajka92

Cześć!
 Dziś przychodzę do Was z moją pierwszą (na tym blogu) nominacją do Liebster Blog Award. Jeśli chcecie przeczytać inne moje nominacje zapraszam tu [LINK], [LINK2] oraz [LINK3]. O co chodzi z LBA? Jest to nominacja od innego blogera, w której odpowiada się na 11 pytań. Ja dziś odpowiem na pytania Łajki92 z bloga Dziwny Świat Łajki92, której serdecznie dziękuję za nominacje. Ja nie nominuję nikogo, przykro mi, ale nie mam kogo. Nie przedłużając - zaczynamy!

 


1. Czy posiadasz jakieś zaszczytne osiągnięcie w blogowaniu (sto-dwieście-trzysta postów, rekordowa liczba obserwatorów)?

Eee... Chyba nie. Mój rekord obserwatorów to 10, a liczba wyświetleń to około 7 000, więc rewelacji nie ma. Jeśli chodzi o liczbę postów to mój rekord to koło 50.
 

2. Jak dostrzegasz świat Blogosfery? Co cię skłoniło do jej dołączenia?

Blogerzy to według mnie wspaniali ludzie, którzy chcą podzielić się swoimi pomysłami i kreatywnością, a Blogosfera jest ich drugim domem. Dołączyłam tu przez chęć zapisania recenzji każdej książki jaką przeczytam oraz przez chęć wyrażenia się kreatywnie w formie opowiadań, głównie fanfiction.

3. Jaki post (napisany przez Ciebie) podoba Ci się najbardziej? 

Lubie wszystkie, ale najbardziej chyba ten TAG o bohaterach Disneya.

4. Co jest dla Ciebie ważne w prowadzeniu bloga?  

Spełnianie się. Pokazanie innym ludziom swojej wartości i swojej kreatywności. Oczywiście ważni są też czytelnicy, bo to w końcu oni zaraz po twórcy są najważniejszą częścią bloga.

5. Jaki blog poleciłbyś/łabyś swoim Czytelnikom (opisz jego tematykę)?  

Wszystkie fantasy. Najlepiej autorskie, ale dobre fanfiction też lubię. Polecam też blogi o tematyce lifestyle i recenzji. 

6. Jak postrzegasz stwierdzenie o ,,sławie poprzez bloga”? Co sądzisz o popularnych blogach?  

Hmm... Podziwiam ludzi, którzy mając sławnego bloga jeszcze nie zwariowali lub nie umarli z przemęczenia. Niby jeden post np. tygodniowo, ale trzeba zebrać materiały, przygotować, złożyć, dodać etykiety, obrobić zdjęcia. Dużo z tym roboty. Oczywiście gratuluje właścicielom sławnych blogów.

7. Za co cenisz autora Twojego ulubionego bloga?  

Nie mam ulubionego bloga, ale cenię wytrwałość, pomysłowość i kreatywność.

8. Czy ograniczanie dostępności do bloga (tzn. blog otwarty dla zaproszonych czytelników) jest dobrym rozwiązaniem na satysfakcjonujące go prowadzenie? Dlaczego?  

Jeśli nie lubisz krytyki owszem, ale jeśli chcesz zdobyć popularność nie ma sensu prowadzenie zamkniętego bloga.

9. Czy uważasz LBA za dobry sposób na pomoc innym blogom w zdobywaniu czytelników?  

Nie mam zdania. I tak i nie. Różnie. Nie umiem się wypowiedzieć.
 
10. Czy organizujesz na swoim blogu jakieś serie/konkursy? Jeśli tak, to jakie?


Serie różne, w zależności od pory roku i mojego humoru. Konkursy planuje, ale na razie są nierealne.
11. Czy kiedykolwiek byłeś nominowany/na do VBA (Versatile Blog Award)? 
Nie, nie byłam.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz