sobota, 12 grudnia 2015

"Girl Online w trasie" Zoe Sugg

Cześć!
 Dziś mam dla Was recenzje drugiego tomu bestsellerowej książki Zoe Sugg znanej jako Zoella. Przewidywałam takie zakończenie tej serii :) Zapraszam!

Tytuł: Girl Online w trasie
Autor: Zoe Sugg
Liczba Stron: 338
Wydawnictwo: Insignis 
 
Co mówi okładka?
  Penny jest już spakowana.
Kiedy Noah zabiera Penny w swoją europejską trasę koncertową, dziewczyna wprost nie posiada się ze szczęścia – nareszcie spędzi ze swoim fantastycznym rockandrollowym chłopakiem mnóstwo czasu! Okazuje się jednak, że wyobrażenia Penny rozmijają się z rzeczywistością. Borykając się z zapełnionym grafikiem Noah, problematycznym kolegą z zespołu oraz pogróżkami od zazdrosnych fanek, Penny zastanawia się, czy naprawdę jest stworzona do życia w trasie. Nie może nic poradzić na to, że tęskni za rodziną, przyjacielem Elliotem, a także… za swoim blogiem, Girl Online. Czy Penny uda się pogodzić miłość do Noah z życiem w zgodzie ze sobą? A może straci wszystko w pogoni za wymarzonym latem?
Co ja mówię?
  Książka była (jak to zwykle bywa) gorsza od pierwszej części. Mimo to była na wysokim poziomie i nawet mi się podobała. Na początku sądziłam, że będzie naciągane masło maślane. ale na szczęście tak nie było. Penny zaplanowała sobie cudowne wakacje. Trasa koncertowa ze swoim chłopakiem i znanym na całym świecie zespołem The Sketch to musiało być coś cudownego. Niestety Penny natrafia na wiele przeszkód, z których najbardziej zaciekawiły mnie pogróżki od osobniku o nicku CAŁA PRAWDA. Był to fajny pomysł. Ogólnie cała książka bardzo przyjemna w czytaniu i łatwa w odbiorze. Polecam serdecznie
Ocena punktowa:
7/10

4 komentarze:

  1. Mam ją na półce i czeka na przeczytanie ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Chciałbym Cię nominować do TAGu Tea Book.
    Pozdrawiam, Atari Avangarda.
    http://atari-avangarda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń