niedziela, 1 listopada 2015

♥ Ulubieńcy Października ♥

Cześć!
  Dziś mam dla Was ulubieńców października. Dziś krótko i na temat, ponieważ nie mam weny, by się za bardzo rozpisywać.



1. Spożywczy ulubieniec.
Październikowym nr 1 jeśli chodzi o jedzenie jest karmelowe Frappe z McDonalds'a. Chyba nie muszę tłumaczyć. Po prostu jest przepyszne.
2. Muzyczny ulubieniec.
Jedna z lepszych piosenek na całym youtubie. Układam do niej układ na w-f ☺
3. Filmowy ulubieniec.
W tym miesiącu nie mam żadnej nowości, ale ostatnio obejrzałam stary dobry Madagaskar 3. Mój ulubiony film z dzieciństwa.
4. Kosmetyczny ulubieniec.
W tym miesiącu ulubieńcem kosmetycznym jest cała firma Bi-es. Szczególnie chodzi mi o ich piękne mgiełki do ciała i perfumy ♥
5. YouTube-owy ulubieniec.
Czyli StylizacjeTV i DGShow. Uwielbiam ich!

6. Sucharowy ulubieniec.
Co zrobić żeby dzieci w Afryce nie biegały głodne?
Odciąć im nogi.
- z serii czarny humor

7. Książkowy ulubieniec.
"Czas Żniw" Samanthy Shannon.
Jeśli ktoś jeszcze nie przeczytał recenzji to zapraszam.

A co jest waszym ulubieńcem października?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz