wtorek, 3 listopada 2015

HandMade światnej jakości, czyli TwórczaKrainaBiżuteria

Cześć!
 Niestety zepsuł mi się aparat, więc nie mogę dodać żadnych zdjęć :( Dziś mam dla Was recenzję pewnej firmy, jest to firma prowadzona przez trzy przyjaciółki - Kingę, Basię i Zuzannę. Robią one biżuterie świetnej jakości i we świetnych wzorach. Mam w swoim posiadaniu kilka bransoletek i wisiorków na prawdę świetnych, które nie prują się, nie rozwalają, nie niszczą. Przez wiadomość prywatną na facebooku można zamówić: czapkę i rękawiczki, biżuterię typu sutasz, plecionki, bransoletki, kolczyki, naszyjniki, rzeczy  koralików. Wszystko w pięknych kolorach. Wersje ślubne, pogrzebowe, wieczorowe i w dodatku wszystko w przystępnych cenach. Uwaga! Wszystkie opinie są moimi własnymi.

Zapraszam bardzo serdecznie o kupowania i zamawiania, bo naprawdę warto!

Przepraszam, że krótki post, ale wszystko co ważne już powiedziałam. Jeśli znacie jakieś strony lub sklepy z dobrą biżuterią własnej roboty to piszcie koniecznie!

2 komentarze:

  1. Jeśli zechcesz, możesz wziąć udział w Tagu na moim blogu.

    world-chinese-rat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, czy na blogu przyjmujesz nominacje i nagrody, lecz chciałam Cię powiadomić o LBA (Liebster Blog Award). Jeśli nie przeszkadza Ci, jeśli odpowiesz na parę pytań, to zapraszam :)

      -- http://world-chinese-rat.blogspot.com/2015/11/nominacje-i-odznaczenia-5-lba-razy-piec.html --.

      Usuń