czwartek, 1 października 2015

♣ Ulubieńcy września 2015 ♣

Cześć!
Dziś przygotowałam coś, czego nie może zabraknąć na żadnym blogu czyli "Ulubieńcy"! 
Zakończył się miesiąc wrzesień, więc trzeba opowiedzieć Wam co nieco o moich wrześniowych ulubieńcach. Zapaszam! 



1. Spożywczy ulubieniec.
We wrześniu moim spożywczym ulubieńcem jest herbata o smaku mango i cytryny. Tak, brzmi to dziwnie, ale ta herbata podbiła moje serce, jeśli chodzi o spożywczych ulubieńców. Cudownie rozgrzewa i ma pyszny smak oraz zapach. Ja mam ją z firmy BioActive.
2. Muzyczny ulubieniec.
Muzycznym ulubieńcem września jest piosenka "Heroes" Måns Zelmerlöw, która widnieje w soundtracku bloga na samym końcu :3 Jak to się mówi: "Najlepsze na koniec". Lubię piosenki tego typu, a "Heroes" zauroczyła mnie od samego początku.

3. Filmowy ulubieniec.
Filmowym ulubieńcem wrześnie nie boże być nic innego jak "Hotel Transylwania 2"! Moje ulubione potworki powracają! Jej :D Bardzo się cieszę z premiery i czekam na wydanie online lub DVD.

4. Kosmetyczny ulubieniec.
We wrześniu na to miano zasługuje cynamonowy peeling do ust, który zrobiłam sama. W sobotę możecie się spodziewać DIY jak taki produkt zrobić samemu w domu. Na prawdę działa i jest przepyszny :3 Polecam!

5. YouTube-owy ulubieniec.
 Wrześniowym ulubieńcem YouTuba jest Ewa Grzelakowska czyli Red Lisptick Monster i jej wspaniałe DIY, dzięki którym nauczyłam się wielu przydatnych rzeczy.

6. Sucharowy ulubieniec.

Młode małżeństwo je obiad. Nagle żona oblewa się zupą.
- Fuj! - mówi. - Wyglądam jak świnia!
- Noo... - przytakuje mąż. - I jeszcze się zupą oblałaś! 

7. Książkowy ulubieniec.

Książkowym ulubieńcem września będzie nie co innego jak wszystkie szkole lektury! Tak, dziś jest dzień szkolnych lektur! Ja obecnie skończyłam "Mitologię" i biorę się za "Krzyżaków", więc nich żyją szkolne lektury! 

♣ Dziękuję za przeczytanie ulubieńców września ♣
A dla Was co jest ulubieńcem września? 



1 komentarz:

  1. Nie mam wielu nowych ulubieńców, chociaż kilka miesięcy temu dołączył taki jeden ;) - filmowy ulubieniec - ,,Uniwersytet Potworny" :D

    OdpowiedzUsuń