poniedziałek, 5 października 2015

"Igrzyska Śmierci" Suzanne Collins

Hej!
 Dawno nie było żadnej recenzji, nie? Ten TAG Week dał mi w kość i aż zachciało mi się coś zrecenzować. Dziś padło na światowy bestseller autorstwa Suzanne Collins - "Igrzyska Śmierci".

Tytuł: Igrzyska Śmierci
Autor: Suzanne Collins
Liczba Stron: 352
Wydawnictwo: Media Rodzinna

Co mówi okładka?
  To opowieść o świecie Panem rządzonym przez okrutne władze, w którym co roku dwójka nastolatków z każdego z dwunastu dystryktów wyrusza na Głodowe Igrzyska, by stoczyć walkę na śmierć i życie. Bohaterką, a jednocześnie narratorką książki jest szesnastoletnia Katniss Everdeen, która mieszka z matką i młodszą siostrą w jednym z najbiedniejszych dystryktów nowego państwa. Katniss po śmierci ojca jest głową rodziny – musi troszczyć się, by zapewnić byt młodszej siostrze i chorej matce, a już to zasługuje na miano prawdziwej walki o przetrwanie...
Co ja mówię?
  Kto nie czytał słynnych Igrzysk? Jeśli jest ktoś taki, to na prawdę nie jest to fan książek. "Igrzyska Śmierci" są książką katergorii sience-fiction oraz fantasy. Jeśli jestes fanem jednego znich, ta pozycja musi się znaleźć na twojej półce. Jest to opowieść o państwie Panem, które co roku żąda od ludzi ze wszystkich Dystryktów chłopaka i dziewczynę w wieku 01 12 do 18 lat, by potem wrzucić całą dwudziestkę czwórkę na arenę w celu wybicia się nawzajem. Morderczy bój zwycięża ostatni, żywy uczestnik Igrzysk. "Igrzyska" uczą poświęcenia, miłości i tego, że dla osób, które kochasz, można zrobić wszystko. Książka bardzo mi się podobała i przeczytałam ją z zapartym tchem. Jest świetną pozycją i każdy czytelnik powinien ja przeczytać, jednak to nie jest powieść dla dzieci. To książka dla młodych ludzi, którzy rozumieją jakim okrucieństwem rządzi się świat. Historia Katniss podbiła serca milionów czytelników i twoje również na pewno podbije.
Ocena punktowa:
10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz